Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
8.12.2014 jsem si koupil na Alza.cz power bank od ADATA.
Před 18 dny začala být na power bance závada. Začala nabíjet přerušovaně a byla nutnost polohovat kabel. (vyzkoušeno více kabelů)
Rozhodl jsem se tedy, že zboží reklamuji.
31.5.2016 jsem zašel na pobočku Alzy. Sepsali jsme příjemku a zboží jsem tak zanechal.
Dnes 15.6.2016 zboží přišlo na pobočku.
Alza mi napsala do emailu :
Vážený zákazníku,
Vyřídili jsme Vaši reklamaci *********.
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Neuznáno z důvodu odstranění štítku se sériovým číslem.
Produkt je připraven k vyzvednutí v naší prodejně na adrese U Čápova dvora, v areálu StopShop, Tábor.
Pro vyzvednutí reklamace si prosím s sebou nezapomeňte "příjemku reklamace".
Vaše Alza.cz
Power Banka měla na dolní straně samolepku s informacemi o napájení a podobně.
Postupem času se začala odlepovat a nakonec nejspíš upadla. (nejsem si jistý)
Netuším k čemu je power bance štítek se sériovým číslem, ale to nevadí.
Mohu s tím něco dělat, nebo nemám šanci?
Děkuji.
ADATA PV110 Power Bank 10400mAh titanová
Oprava
|
Tweet |
Porušení „štítku se sériovým číslem“ neznamená zánik práva z vadného plnění. Je-li možné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například pomocí účtenky), je prodávající odpovědný za vyřízení reklamace.
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit.
Vážený pane Látale,
velmi se Vám omlouvám, Vaši stížnost zde jsem vůbec nezaregistrovala a narazila na ni až při zpětné kontrole.
Prověřovala jsem případ Vaší reklamace, která byla vyřízená bez jakéhokoliv mého zásahu sama o sobě kladně - vrátili jsme Vám platbu za zboží.
Věřím, že se vše tedy vyřídilo k Vaší spokojenosti a budu ráda, pokud tato situace nebude mít trvalý vliv na dojem z našich služeb.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Hodnocení: