Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#11169Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2016, před 9 lety

Lukáš Látal

Znění stížnosti

Dobrý den,
8.12.2014 jsem si koupil na Alza.cz power bank od ADATA.
Před 18 dny začala být na power bance závada. Začala nabíjet přerušovaně a byla nutnost polohovat kabel. (vyzkoušeno více kabelů)
Rozhodl jsem se tedy, že zboží reklamuji.

31.5.2016 jsem zašel na pobočku Alzy. Sepsali jsme příjemku a zboží jsem tak zanechal.

Dnes 15.6.2016 zboží přišlo na pobočku.
Alza mi napsala do emailu :

Vážený zákazníku,

Vyřídili jsme Vaši reklamaci *********.
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Neuznáno z důvodu odstranění štítku se sériovým číslem.

Produkt je připraven k vyzvednutí v naší prodejně na adrese U Čápova dvora, v areálu StopShop, Tábor.

Pro vyzvednutí reklamace si prosím s sebou nezapomeňte "příjemku reklamace".

Vaše Alza.cz


Power Banka měla na dolní straně samolepku s informacemi o napájení a podobně.
Postupem času se začala odlepovat a nakonec nejspíš upadla. (nejsem si jistý)

Netuším k čemu je power bance štítek se sériovým číslem, ale to nevadí.

Mohu s tím něco dělat, nebo nemám šanci?
Děkuji.


Produkt

ADATA PV110 Power Bank 10400mAh titanová


Požadované řešení

Oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2016 12:37, před 9 lety

Porušení „štítku se sériovým číslem“ neznamená zánik práva z vadného plnění. Je-li možné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například pomocí účtenky), je prodávající odpovědný za vyřízení reklamace.

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2016 14:14, před 8 lety

Vážený pane Látale,

velmi se Vám omlouvám, Vaši stížnost zde jsem vůbec nezaregistrovala a narazila na ni až při zpětné kontrole.

Prověřovala jsem případ Vaší reklamace, která byla vyřízená bez jakéhokoliv mého zásahu sama o sobě kladně - vrátili jsme Vám platbu za zboží.

Věřím, že se vše tedy vyřídilo k Vaší spokojenosti a budu ráda, pokud tato situace nebude mít trvalý vliv na dojem z našich služeb.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.7.2016 16:07, před 8 lety


Lukáš Látal

Hodnocení: