Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vazeny Dteste,3.12.2012 jsem si zakoupila el.cigaretu ve vyse uvedene prodejne.Tato cigareta fungovala max.5dni.Musela jsem soustavne behat do prodejny,protoze jednou nefungovala baterie,podruhe zase cigareta nevydavala dym apod.Vyprsela moje trpelivost a tak jsem se obratila na COI,kde mi bylo receno,ze muzu pozadovat penize zpet.Sjednala jsem si proto schuzku s vedouci,ktera je takovou odbornici,ze sama posuzuje zavady,pak vam rekne,ze je to vase chyba a da vam opravu k uhrade.Ona se vsak na schuzku nedostavila a prodavacky ji zapiraji.CHtela bych sve penize zpet.Mam nejakou sanci? Jak mam postupovat?DEKUJI ZA POMOC. HELENA SPINELLA
NESERIOZNI FIRMA
PENIZE ZPET,PROTOZE ODMITAM SOUSTAVNE VYROBEK OPRAVOVAT A TO JESTE NA VLASTNI NAKLADY.
|
Tweet |
Dle § 622 občanského zákoníku má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy v případě 3 stejných závad po sobě jdoucích, 4 různých nebo 3 různých najednou. Pro odstoupení je třeba mít takové vady uznané.
Zároveň, pokud je vada výrobku vytčena do 6 měsíců od zakoupení, má prodejce povinnost prokázat, že výrobek předával kupujícímu bez vad dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku.
Společnost PROMONT DOOR s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: