Společnost


PROMONT DOOR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1117Od 3.12.2012 cigareta vubec nefunguje az k dnesnimu dni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Helena Spinella

Znění stížnosti

Vazeny Dteste,3.12.2012 jsem si zakoupila el.cigaretu ve vyse uvedene prodejne.Tato cigareta fungovala max.5dni.Musela jsem soustavne behat do prodejny,protoze jednou nefungovala baterie,podruhe zase cigareta nevydavala dym apod.Vyprsela moje trpelivost a tak jsem se obratila na COI,kde mi bylo receno,ze muzu pozadovat penize zpet.Sjednala jsem si proto schuzku s vedouci,ktera je takovou odbornici,ze sama posuzuje zavady,pak vam rekne,ze je to vase chyba a da vam opravu k uhrade.Ona se vsak na schuzku nedostavila a prodavacky ji zapiraji.CHtela bych sve penize zpet.Mam nejakou sanci? Jak mam postupovat?DEKUJI ZA POMOC. HELENA SPINELLA


Produkt

NESERIOZNI FIRMA


Požadované řešení

PENIZE ZPET,PROTOZE ODMITAM SOUSTAVNE VYROBEK OPRAVOVAT A TO JESTE NA VLASTNI NAKLADY.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2013 13:47, před 11 lety

Dle § 622 občanského zákoníku má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy v případě 3 stejných závad po sobě jdoucích, 4 různých nebo 3 různých najednou. Pro odstoupení je třeba mít takové vady uznané.
Zároveň, pokud je vada výrobku vytčena do 6 měsíců od zakoupení, má prodejce povinnost prokázat, že výrobek předával kupujícímu bez vad dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2014 10:17, před 11 lety

Společnost PROMONT DOOR s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.7.2014 10:18, před 11 lety


Helena Spinella

Hodnocení: