Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Objednala som si u Vas pracku a bolo to po prvy krat ale aj naposledy co som si u Vas nieco kupila. Najprv som musela 7 krat skusat, kym mi presla platba kartou, potom mi bolo povedane, ze pracka pride medzi piatok a utorkom. V utorok som dostala spravu, ze je naceste. Neviem, ci ste ju dovazali z Vietnamu, ale utecenci su rychlejsi nez vase sluzby, lebo pracka mi napokon dosla az v stredu. A este lepsie prekvapenie bolo, ked mi ju len tak hodili do kupelne a nestarali sa dalej napriek tomu, ze som si zaplatila instalaciu. Vzhladom na to, ze si ju neviem nainstalovat ziadam aby ste mi okamzite vratili vsetky peniaze a pracku si okamzite odviezli, lebo na Vas ubohy servis uz fakt nemam nervy!!!! Vas servis je najhorsi aky som kedy zazila. Sa mozete hambit!! Ak toto nebude vybavene do zajtra do 10.00, davam to na sud, lebo toto nie je zakaznicky servis. Toto je zart!!!!
Ked si zaplatim instalaciu, tak to ma byt instalovane a nie len dodane!
Okamzite vratenie peniaze + odskodne za vsetky nervy co ma to uz stalo!!!
|
Tweet |
Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude doručeno spotřebitelce včetně instalace zakoupeného zboží, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
V případě smluv uzavřených mezi spotřebitelem a podnikatelem prostředky komunikace na dálku má spotřebitel právo odstoupit od takto sjednané smlouvy bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. Využije-li spotřebitel svého práva odstoupit od smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje. V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitele řádně o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů.
Odstoupil-li spotřebitel od uzavřené smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení dle § 1832 občanského zákoníku, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Vážená paní Majerková,
je mi velice líto, že jste měla tuto nepříjemnou zkušenost při nákupu u naší společnosti.
Samozřejmě v případě, že byla objednána služba instalace, měla být taktéž splněna.
Prosím, kontaktujte nás do e-mailu overeno@mall.cz s číslem Vaší objednávky a vše ověříme na našem dopravním oddělení.
Obratem Vás budu kontaktovat s náležitým řešením této nepříjemné situace a informacemi ohledně vrácení platby.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.