Společnost


BEST GIFTS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11179Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2016, před 9 lety

Lucie Neugebauerová

Znění stížnosti

Dobrý den! Dne 6.2.2016 jsem objednala zboží na slevovém portálu v hodnotě 605Kč. Platbu potvrdili 10.2.2016 a doba dodání zboží byla 10-45dní poštou, doporučeně. Do dnešního dne mi nic doručeno nebylo, přičemž jakýsi pan Michal z portálu po e-mailu tvrdí, že mi zásilka doručena byla a že oni nenesou žádnou odpovědnost. Poslal mi adresu prodejce (justfartrading@seznam.cz), kam jsem psala, ale bez odezvy. Děkuji. L.Neugebauerová (nojze@seznam.cz)


Produkt

Náhradní žiletky 4 ks kompatiblní se strojky Mach 3 - 4vouchery á 129,- Kč


Požadované řešení

Ráda bych dostala zpět své peníze v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2016 09:44, před 9 lety

V případě nákupu zboží prostřednictvím slevového portálu se jedná zpravidla o smluvní vztah třístranný, tedy jednou stranou je spotřebitel, druhou prodávající (dodavatel zboží) a třetí portál sám. Záleží na konkrétní nabídce a jejích podmínkách, zda portál bude jen v pozici zprostředkovatele, který propojí nabízejícího s poptávajícím, zinkasuje platbu a vezme si provizi, nebo bude sám prodávajícím či poskytovatelem služeb.

Pokud prodávající (tedy dodavatel zakoupeného zboží) nereaguje na e-mailovou komunikaci, doporučujeme kontaktovat jej poštou, nejlépe doporučeně s dodejkou. V dopise je třeba upozornit na dodací dobu zboží uvedenou v obchodních podmínkách (popřípadě přímo na vystaveném voucheru) i na to, že bylo jeho dodání urgováno e-mailem. Dále je třeba uvést, že jelikož zboží nebylo dodáno ve sjednané lhůtě ani po následné výzvě k dodání, uplatňuje spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku s požadavkem na vrácení peněz. Stejný dopis může spotřebitelka případně zaslat i slevovému portálu.

Dodavatel zboží by v případě sporu musel prokázat, že zboží spotřebiteli dodal na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy. Pokud tedy zboží nebylo dodavatelem dodáno, je podnikatel v prodlení s plněním závazku z uzavřené kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 22:41, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.