Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den! Dne 6.2.2016 jsem objednala zboží na slevovém portálu v hodnotě 605Kč. Platbu potvrdili 10.2.2016 a doba dodání zboží byla 10-45dní poštou, doporučeně. Do dnešního dne mi nic doručeno nebylo, přičemž jakýsi pan Michal z portálu po e-mailu tvrdí, že mi zásilka doručena byla a že oni nenesou žádnou odpovědnost. Poslal mi adresu prodejce (justfartrading@seznam.cz), kam jsem psala, ale bez odezvy. Děkuji. L.Neugebauerová (nojze@seznam.cz)
Náhradní žiletky 4 ks kompatiblní se strojky Mach 3 - 4vouchery á 129,- Kč
Ráda bych dostala zpět své peníze v plné výši.
|
Tweet |
V případě nákupu zboží prostřednictvím slevového portálu se jedná zpravidla o smluvní vztah třístranný, tedy jednou stranou je spotřebitel, druhou prodávající (dodavatel zboží) a třetí portál sám. Záleží na konkrétní nabídce a jejích podmínkách, zda portál bude jen v pozici zprostředkovatele, který propojí nabízejícího s poptávajícím, zinkasuje platbu a vezme si provizi, nebo bude sám prodávajícím či poskytovatelem služeb.
Pokud prodávající (tedy dodavatel zakoupeného zboží) nereaguje na e-mailovou komunikaci, doporučujeme kontaktovat jej poštou, nejlépe doporučeně s dodejkou. V dopise je třeba upozornit na dodací dobu zboží uvedenou v obchodních podmínkách (popřípadě přímo na vystaveném voucheru) i na to, že bylo jeho dodání urgováno e-mailem. Dále je třeba uvést, že jelikož zboží nebylo dodáno ve sjednané lhůtě ani po následné výzvě k dodání, uplatňuje spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku s požadavkem na vrácení peněz. Stejný dopis může spotřebitelka případně zaslat i slevovému portálu.
Dodavatel zboží by v případě sporu musel prokázat, že zboží spotřebiteli dodal na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy. Pokud tedy zboží nebylo dodavatelem dodáno, je podnikatel v prodlení s plněním závazku z uzavřené kupní smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.