Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#1118Neuznaná reklamace a nedoručená odpověď na písemný nesouhlas s vyřízením reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Věra Čerňanská

Znění stížnosti

19.6.2013 jsem posílala zboží na dobírku,podací lístek a dobírkovou poukázku jsem vypisovala přímo na přepážce, jelikož původní mi byla pracovnicí u přepážky vrácena,že není dobírková. Pak mi byl potvrzen podací lístek a já čekala na dobírku v částce 461,- Kč.
Peníze jsem neobdržela a 16.7.2013 jsem na poště podala reklamaci.
22.7.2013 pošta doručila oznámení o výsledku reklamačního řízení s vyjádřením, že dobírková poukázka byla chybně vyplněna a dobírková částka byla vyplacena adresátovi zásilky.
Poukázku jsem neviděla a tudíž to nemohu posoudit. Dle mého názoru by pracovník pošty měl dobírkovou poukázku zkontrolovat a případné chyby sdělit okamžitě, obzvlášť, když bylo jasné, že nemám s touto formou odesílání zboží zkušenosti. S tímto vyjádřením jsem se nechtěla spokojit a 24.7.2013 jsem na Českou poštu v Brandýse n/L poslala doporučeně nesouhlas s vyřízením reklamace. Bohužel nereaguje ani pošta ani adresátka zásilky, která neoprávněně hotovost přijala.


Produkt

Reklamace č. 167/13


Požadované řešení

Jelikož výše popsanou situaci považuji za pochybení ze strany pošty, žádám o kladné vyřízení reklamace a vyplacení částky 461,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2013 14:04, před 11 lety

V případě, že je odeslána zásilka na dobírku, vyplňuje se zde i adresa příjemce platby. Pokud byla mylně vyplněna a adresát jej přijal, aniž by na to upozornil, bezdůvodně se obohatil na úkor odesílatele dle § 451 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 13:48, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
V tomto případě, pokud je adresát známý, je možné vymáhat soudní cestou částku po něm.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 13:48, před 11 lety


Věra Čerňanská

Hodnocení: