Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Čtvrtým rokem používáme pračku od BEKO, zakoupenou u smluvního prodejce(KATE-sevis,Pavel Procházka,T.G.Masaryka 102,562 01 Ústí nad Orlicí,466566081,info@kate-servis.cz,jehož kamenná prodejna již neexistuje. V zákonné záruční době proběhly na pračce dvě opravy, provedené smluvním servisem (ALPHA servis,Lanškroun,www.alphaservis.cz,465322747).Pračka byla ovšem zakoupena s prodlouženou 5-ti letou zárukou a za posledních pár měsíců je v jednom kuse opravována. Od června nám pračka z různých důvodů nefunguje a asi třikrát se stalo, že po opravě jedné věci nefunguje jiná. Servisní opravu si pračka vyžádala od června 2013 hned 4x. Problém tkví v tom, že podle informací ze zákaznického centra BEKO, prý nemám nárok na nic jiného, než na bezplatnou opravu. O odstoupení od smlouvy (z důvodu, že se pračka jeví jako neopravitelná)a případném navrácení peněz tu prý nemůže být ani řeč. Při dotazu na povinnost opravit pračku do 30-ti dnů zazněla taktéž odpověď, že ve smluvní záruce žádná lhůta neexistuje. Zaplatil jsem si tedy záruku, ale k čemu mi je když nemám pračku 4 měsíce k dispozici?
Pračka BEKO, model:CSA34020, výr.č.:0911983204, zakoupeno 29.07.2009, prodejní doklad č.:010347874
Odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
V případě smluvní záruky musí být předem určeno omezení jejího využití oproti záruce zákonné. Pokud nebylo při koupi stanoveno, že se bude u smluvní záruky lhůta pro vyřízení reklamace prodlužovat, případně, že při uplatnění reklamace v smluvní záruční době může být výrobek pouze opraven, platí pro uplatnění reklamace pravidla dle zákona.
Společnost Beko Česko s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.