Společnost


Chytrýbalík s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11196Reklamace poškození balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2016, před 9 lety

Zdeňka CHROBÁKOVÁ

Znění stížnosti

Dne 4.5.2016 v 11.58 hod. jsem uzavřela se společností chytrý balík objednávku přepravy-č.reference 1605040031.Přčedmětem objednávky byl cestovní plátěný kufr na kolečkách s táhlem, nožkami a podstavcem a jednalo se o odvoz z domu do lázní společností GEIS. Kufr vážil cca 25 kg, byl řádně uzamčen a zafoliován.Přepravce si kufr vyzvedl 5.5.2016 v 11.58 a doručen byl do lázní 6.5.2016 v 14.40 hod TOTÁLNĚ ROZBITÝ, ZNIČENÝ-BEZ NOŽEK, PODSTAVCE, ULOMENÉ TÁHLO, ULOMENÁ A VYRVÁNA MADLA AŽ PO VNITŘNÍ TKANINU.
Kufr převzala recepční léč.domu a já jsem si ho vyzvedla dne 8.5.2016 cca v 14 hod. Pořídila fotodokumentaci poškození a ihned zaslala mailem REKLAMACI POŠKOZENÍ, kterou jsem druhý den opravila-CHYBNĚ UVEDLA V PŮVODNÍ REKLAMACI PŘEVZETÍ DOMA 6.5.2016, SPRÁVNĚ 5.5.2016 A DODÁNÍ CHYBNĚ 7.5.2016, SPRÁVNĚ 6.5.2016.
Jelikož jsem 29 let plně invalidní žádala jsem o urychlené vyřízení reklamace, poněvadž jsem potřebovala funkční kufr na zpáteční odvoz domů. Společnost chytrý balík mi 10.5.2016 v 19.09 zaslali emailem omluvu a zahájení reklamačního řízení u společnosti GEIS s tím, že o průběhu reklamace budu informována a lhůta pro vyřízení je 30 dní. Již jsem poslala 3 URGENCE VYŘÍZENÍ REKLAMACE, ALE NIKDO SE NIKDY NEOZVAL ANI PÍSEMNĚ, ANI TELEFONICKY.


Produkt

Jednalo se o nový, ještě nepoužitý kufr, účtenku nemáme k dispozici vzhledem k tomu, že nám ho poslal Travel servis náhradou za poloviční poškození u přepravy.Plátěný červený cestovní kufr, rozměr 75x25x45 cm, tažné zařízení, kolečka, podstavec, 2 madla


Požadované řešení

ŽÁDÁME O ZASLÁNÍ FINANČNÍ NÁHRADY ZA KUFR V HODNOTĚ 650 KČ- PŘIBLIŽNÁ POŘIZOVACÍ CENA ZA NOVÝ KUFR


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2016 10:18, před 9 lety

Vznikne-li na převzaté zásilce při obstarávání přepravy škoda, zasílatel ji nahradí, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo zda škodu způsobil přepravce.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Spotřebitelka také může žádat vrácení peněžních prostředků, které společnosti uhradila za službu, neboť společnost porušila svou smluvní povinnost podstatným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 19:51, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.