Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v prvé řadě bych rád podotknul, že jsem byl doposud se službami Nejtv spokojený. Tuto stížnost píši jako reakci na nulovou odezvu technické podpory internetu. Od 6.6 řeším s telefonickou podporou špatně fungující internet ve smyslu pomalé rychlosti(neustálé výpadky spojení, kolísající rychlosti mezi cca 1,5 Mbps až cca 10), kolísající latence nemluvě. Ot telefonické podpory dostanu pokaždé pouze odpověď typu "předám na pobočku" nebo ozveme se vám"... neozval se mi nikdy nikdo, pokaždé jsem musel volat zase já a urgovat vyřešení, avšak neúspěšně. V podmínkách máte příslib řešení do 48 hodin, tak jsem věřil, že i v případě vyšší vytíženosti techniků by to mohlo do týdne být vyřešeno. Jakožto IT technik se v případě problémů potřebuji připojovat do práce, což s takovými latencemi sice RDP docela zvládne, ale IS ne!
S pozdravem
David Mrština
Nej INTERNET Wi-Fi M s rychlostí 20/20
Především bych rád, kdyby na problém alespoň někdo reagoval, bohatě by mi stačilo, kdyby mi alespoň někdo dal vědět jestli se problému věnuje a kdy se očekává vyřešení. Následné vyřešení pak považuji za samozřejmé.
|
Tweet |
Dle platných všeobecných podmínek se společnost skutečně zavazuje odstranit závadu na připojení do 48 hodin, pokud neexistuje objektivní důvod, proč tak učinit nemohla. V opačném případě se může jednat o porušení smlouvy. Zákazník má rovněž právo na poskytnutí slevy za dobu, po kterou se závada vyskytovala. Nyní dáváme prostor společnosti, aby se ke stížnosti mohla vyjádřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.