Společnost


Bouncer s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11204Nedodané zboží, peníze nevráceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2016, před 9 lety

Jan Hrachovský

Znění stížnosti

Dobrý den, provedl jsem nákup, zboží měli skladem. Objednal jsem, zaplatil. Par hodin po objednání přišel e-mail, ze měli poslední kus a ten současné koupil někdo dřív. Nový už nebude a ze mi vrátí peníze. Pár dnů nic. Kontaktoval jsem e-mailem info linku - předali účetní příkaz, ale jsou v platební neschopnosti, tak provedou hromadné platby koncem měsíce - nemusím mít strach- měj platba je na seznamu mezi prvními. Tak uplynulo přes měsíc a půl, jediná změna - infolinka se odmlčela a jiný kontakt neuvádí.


Produkt

Digitální fotoramecek


Požadované řešení

Chci vrátit své peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2016 10:28, před 9 lety

Pokud se společnost dohodla se spotřebitelem na vrácení zaplacené finanční částky za zboží, uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).

Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 19:47, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.