Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11205Opakované zrušení povinného ručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2016, před 9 lety

Michaela Danešová

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím o rekapitulaci a následnou kontrolu pojistné smlouvy č. 735372746.
Již je to skoro rok, kdy jsem se na Vás obracela v e-mailu, jak vyřešit muj problém s pojistnou smlouvou, když již nejsem majitel vozidla.
Nejsem již celý rok majitelem vozidla ( u Vás pojištěného ) a na základě těchto skutečností jsem Vám zasílala scan dokumentů s průvodním dopisem .
Jelikož mi neustále posíláte upomínky o neuhrazené složence atd... obracím se na Vás se stížností, jak je možné, že jsem dlužník u pojišťovny allianz a rok mi nikdo nezrušil povinné ručení a nyní se dovídám, že teď dlužím společnosti TARAKAN?
Dále mám informaci, že pan advokát Ševčík po mě bude vymáhat finanční částku za povinné ručení,za které nejsem odpovědná?


Produkt

č.smlouvy 735372746


Požadované řešení

Prosím o zrušení povinného ručení ke dni od data , které je uvedeno na kupní smlouvě. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2016 09:38, před 9 lety

V případě prodeje vozidla či jiné formy změny vlastnictví vozidla povinné ručení zaniká dnem, kdy pojistník tuto skutečnost oznámí své pojišťovně dle § 2812 občanského zákoníku. Pojistka tedy nezaniká automaticky ani ji nelze převádět na další vůz. Ve chvíli, kdy má pojistník doklad o prodeji, musí ho předat prokazatelně pojišťovně a požádat o ukončení pojistky.

Dle zákona pojištění zaniká dnem, kdy pojišťovně oznámí pojistník tuto skutečnost (změnu majitele pojištěného vozu), přičemž má povinnost ohlásit tuto skutečnost bez zbytečného odkladu. Doporučujeme mít od nahlášení změny vlastníka pojišťovně doklad pro případ sporů o to, jestli byla pojišťovně uvedená skutečnost nahlášena a aby bylo možno tuto skutečnost nějak prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2017 15:38, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.