Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#11206Nedodržení data objednaného výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2016, před 9 lety

Pavel Frydrych

Znění stížnosti

Dobrý den.Má objednávka FVT16/025/5/02066 ze dne 28.2.2016 dodání do
10.6.2016 se zpozdila a ač.jsem dostal druhý termín dodání opět nebyl
dodržen.S těchto důvodů bez odškodnění udělám fa.Mountfield negativní reklamu.Ps:doporučuji Vaší fa.aby k bazénům na léto dávala
dárek(brusle).Od 28.2.2016 jste používali mé peníze k Vaší prosperitě.
S díky za pochopení mé nespokojenosti P.Frydrych


Produkt

Koupě bazénu


Požadované řešení

Finanční náhrada nebo montáž zdarma


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2016 08:42, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat veškeré zboží, k jehož dodání se v kupní smlouvě zavázal. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení s plněním závazku. Prodlení obecně nemá žádný vliv na trvání dluhu, to znamená, že i po vzniku prodlení dluh trvá a dlužník je povinen plnit. S prodlením však přichází specifické postihující následky jako povinnost zaplatit smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána, povinnost k náhradě škody, která prodlením může věřiteli vzniknout, rovněž i právo věřitele odstoupit od smlouvy ohledně nedodaného zboží.

Jestliže zboží prodejce ve sjednaném termínu nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Dodatečná lhůta nemusí být nutně poskytnuta výslovně, postačí, že je poskytnuta mlčky. Dodatečná lhůta nesmí být nepřiměřeně krátká. Měla by být zejména přiměřená tomu, co je třeba ještě dodat nebo vykonat, aby bylo vůbec reálné během ní závazek splnit. Rovněž ale musí být brán zřetel i na délku doby, která již marně uplynula. Pokud druhá strana nesplní svou povinnost v této dodatečné lhůtě, i když jí spotřebitel oznámil, že ji už více neprodlouží, platí, že od smlouvy odstupuje. Právní úprava odstoupení od smlouvy při prodlení dlužníka je obsažena v § 1978 občanského zákoníku.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2017 15:40, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.