Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Penny Market Doksy, z 90% otevřena jedna pokladna a fronty na skoro 10minut. Všude se povalující palety s nerozděleným zbožím, jdete si koupit zeleninu? Obrňte se trpělivostí při hledání cenovky k vystavené zelenině a nebo, když najdete cenovku, tak zase nenajdete danou zeleninu a nebo jí najdete o 4 regály vedle, bohužel to není problém jen zeleniny, ale tady je ten problém největší. Poslední kapkou bylo, když jsme si chtěli dnes dát ke snídani smetanek zakoupený ve čtvrtek 16.6.2016 s trvanlivostí do 20.7.2016 a po otevření na nás vykoukla plísen, chtělo by se nad vedením této prodejny zamyslet, celkově prodejna působí chaosem jako u kolotočářů.
Nechci vracet peníze, ani dostat slevu, mě bude stačit, když půjdu nakoupit a nebudu mít kvůli hledání produktů prodloužený nákup o 50%. Do penny chodíme rádi a byli bychom neradi, kdybychom museli změnit značku. Děkuji
|
Tweet |
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat osobně u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.
Prodávající je povinen při nabídce a prodeji zboží poskytnout informaci spotřebiteli tak, aby měl možnost seznámit se s cenou před jednáním o koupi zboží. Prodávající má povinnost označit zboží cenou, kterou uplatňuje v okamžiku nabídky a vztaženou k prodávanému jednotkovému množství zboží a určeným podmínkám. Zvláště se zakazuje, aby informace o ceně vzbuzovala dojem, že je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
V případě nedodržení této povinnosti může být prodávajícímu uložena pokuta za správní delikt až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Spotřebitel by se mohl s tímto podnětem obrátit rovněž přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu. Společnost by totiž měla mít zvýšený zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, neplnění jejich pracovních povinností, popř. nepořádek na provozovně, dlouhé čekání u pokladem, by měly směřovat přímo k vedení uvedené provozovny s návrhem na zlepšení zákaznických služeb.
Spotřebitel může využít k podání stížnosti kontaktů či webového formuláře na stránkách http://www.penny.cz/TopMetanavigation/Kontakty/Kontaktn%c3%ad_formul%c3%a1%c5%99/pe_Contact.aspx
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.