Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11207Nepořádek, fronty na pokladnách, označení umístění zboží, prošlá trvanlivost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2016, před 9 lety

Michal Neček

Znění stížnosti

Penny Market Doksy, z 90% otevřena jedna pokladna a fronty na skoro 10minut. Všude se povalující palety s nerozděleným zbožím, jdete si koupit zeleninu? Obrňte se trpělivostí při hledání cenovky k vystavené zelenině a nebo, když najdete cenovku, tak zase nenajdete danou zeleninu a nebo jí najdete o 4 regály vedle, bohužel to není problém jen zeleniny, ale tady je ten problém největší. Poslední kapkou bylo, když jsme si chtěli dnes dát ke snídani smetanek zakoupený ve čtvrtek 16.6.2016 s trvanlivostí do 20.7.2016 a po otevření na nás vykoukla plísen, chtělo by se nad vedením této prodejny zamyslet, celkově prodejna působí chaosem jako u kolotočářů.


Požadované řešení

Nechci vracet peníze, ani dostat slevu, mě bude stačit, když půjdu nakoupit a nebudu mít kvůli hledání produktů prodloužený nákup o 50%. Do penny chodíme rádi a byli bychom neradi, kdybychom museli změnit značku. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2016 08:25, před 9 lety

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat osobně u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.

Prodávající je povinen při nabídce a prodeji zboží poskytnout informaci spotřebiteli tak, aby měl možnost seznámit se s cenou před jednáním o koupi zboží. Prodávající má povinnost označit zboží cenou, kterou uplatňuje v okamžiku nabídky a vztaženou k prodávanému jednotkovému množství zboží a určeným podmínkám. Zvláště se zakazuje, aby informace o ceně vzbuzovala dojem, že je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

V případě nedodržení této povinnosti může být prodávajícímu uložena pokuta za správní delikt až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Spotřebitel by se mohl s tímto podnětem obrátit rovněž přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu. Společnost by totiž měla mít zvýšený zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, neplnění jejich pracovních povinností, popř. nepořádek na provozovně, dlouhé čekání u pokladem, by měly směřovat přímo k vedení uvedené provozovny s návrhem na zlepšení zákaznických služeb.

Spotřebitel může využít k podání stížnosti kontaktů či webového formuláře na stránkách http://www.penny.cz/TopMetanavigation/Kontakty/Kontaktn%c3%ad_formul%c3%a1%c5%99/pe_Contact.aspx

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 23:16, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.