Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 3.4.2016 jsme zakoupili damske boty JENNY FAIRY WSS14-037A v CCC v Olomouci. Po první cestě do města se objevila díra v ponožce z levé boty ... tak jsme šáhli do boty a zjistili jsme, že je narušená bota ve špičce. při první příležitosti jsme teda boty opět odvezli do Olomouce .. konretne 2.5.2016 ... Pani se na to netvářila, že pry sme si to udelali sami a at nepocitame s tím, že nám to uznaj... Opravdu by mě nenapadlo v obchode sahat do bot jestli nejsou uvnitr narusene. Po této zkušenosti už to asi raději vždy zkontroluju.
Reklamaci Č. R24504307329 samozrejme neuznali. 1.6 2016 nam vratili poskozene boty s tím že to prý můžeme zkoušet dál.
neuznaná Reklamace po jednom nošení nedělá moc pěkný obrázek na CCC. Začíná mi připomínat chování Deichmannu na který už jsem zanevřela a naivně si myslela, že CCC bude lepší volba.
Výměna bot, popř. pokud už nejsou dostupné, tak vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad nebo že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelkou a tím vyloučit její přítomnost na zboží při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den, paní Knollová,
je nám líto, že Vaše reklamace č. R24504307329 byla shledána neoprávněnou.
Reklamace zboží konzultuje naše společnost s týmem odborníků.
Ke každé reklamaci je přistupováno individuálně a s maximální pečlivostí.
Jelikož si Vás jako zákazníka velice vážíme a chtěli bychom Vám maximálně vyjít vstříc, rádi bychom obuv, kterou jste reklamovala, postoupili na naše náklady k opětovnému posouzení 3. nezávislou osobou, odborníkovi v oboru do Zlína.
Vzhledem k výše uvedenému bychom chtěli požádat, pokud s tímto návrhem budete souhlasit, abyste obuv opětovně přinesla na kteroukoliv prodejnu v ČR (nejbližšími prodejnami pro Vás budou pravděpodobně prodejny v Olomouci a to v OC Moritz, City, Galerie Šantovka nebo Olympie, kde jste obuv reklamovala), příp. zaslala např. prostřednictvím České pošty s.p. k mým rukám na adresu CCC, OC Ostrava Avion Shopping Park, Rudná 3114/114, Ostrava - Zábřeh, 700 30.
Jakmile obdržíme konečné stanovisko, budeme Vás neodkladně informovat.
Za případné komplikace se omlouváme a pevně věříme, že i nadále zůstanete naší věrnou zákaznicí.
S úctou a přáním příjemného dne,
Ing. Regina Stachová
Regionální manažer prodeje
CCC Czech, s.r.o. (CCC Capital Group)
Dobrý den,
děkuji včera 29.6 jsme boty zavezli do Olomouce a předali prodavačce.
Pěkný den Knollová
Hodnocení:
Komentář: Prodejce ccc již uznal reklamaci a bylo nám umožněno vyměnit zboží. Děkuji moc Knollová