Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Na svém telefonním čísle u společnosti O2 mám nastavenou blokaci marketingových hovorů, bohužel mechanismy společnosti jsou nastavené tak, že i přes tuto skutečnost jsou uskutečněny hovory s nabídkou přechodu na výhodnější tarif nebo nabídkou na další produkty. Když chci slyšet z jakého důvodu je mi voláno, když mám nastavenou blokaci se dozvím, že číslo je vytočeno automaticky. Již mne tyto hovory obtěžují a nevím jak se jim bránit. V
Free tarif 60
Možnost ukončení smlouvy bez sankce.
|
Tweet |
Pokud služba není poskytována v kvalitě, která byla ujednána ve smlouvě, má spotřebitel právo tuto službu reklamovat u poskytovatele elektronických komunikacích. Reklamaci je možné uplatnit do 2 měsíce ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Byla-li reklamace společností zamítnuta, má zákazník možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.
Pěkný den Jane,
rádi se blíže podíváme na nastavení blokace na vašem mobilním tarifu. Můžete prosím uvést telefonní číslo, které u naší společnosti využíváte?
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den pane Šimečku, ano své telefonní číslo Vám mohu poslat např. do e-mailu, který jako zaměstnanec společnosti O2 jistě máte a můj krok jistě chápete :-). Jsem si zcela jist, že blokaci mám nastavenou cca tři roky (a vzhledem k tomu, že veškeré hovory jsou u Vaší společnosti nahrávány i tuto skutečnosti potvrdíte - bohužel mám i takové zkušenosti Vašich pracovníků, že ze svých zákazníků dělají hlupáky a tvrdí, že tomu tak není. Bohužel i takovouto zkušenost mám. Ale mohu Vás ubezpečit, že opravdu vše je nastavené jak má být a k těmto hovorům nemá v žádném případě docházet. Ale děje se tomu i nadále. Myslím, že když podám reklamaci prostřednictvím tel. linky a že jsem jich několik uskutečnil, bohužel vždy s negativním výsledkem neboť vždy se dozvím, že bude tato záležitost řešena a ehle není...neboť hovory přicházejí od O2 tak opět na to doplatím jen já. Před uplynutím měsíční lhůty se ozve pracovník a snaží se záležitost zahrát do outu...prý jaký je moje představa...já svoji sdělím, není akceptována a když se zeptám co tedy o2 nabízí tak řekne jednoduše nic. Potom nechápu proč vůbec pokládá tuto otázku? rád bych již celou záležitost vyřešil. Děkuji
Pěkný den,
samozřejmě vám rozumím a situaci chápu. Mohl bych vás i přes poprosit o zaslání telefonního čísla a to pomocí: www.o2guru.cz/guru
Děkuji
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
odesláno dle formuláře.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.