Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11215Blokace marketingových hovorů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2016, před 9 lety

Jan Vymazal

Znění stížnosti

Na svém telefonním čísle u společnosti O2 mám nastavenou blokaci marketingových hovorů, bohužel mechanismy společnosti jsou nastavené tak, že i přes tuto skutečnost jsou uskutečněny hovory s nabídkou přechodu na výhodnější tarif nebo nabídkou na další produkty. Když chci slyšet z jakého důvodu je mi voláno, když mám nastavenou blokaci se dozvím, že číslo je vytočeno automaticky. Již mne tyto hovory obtěžují a nevím jak se jim bránit. V


Produkt

Free tarif 60


Požadované řešení

Možnost ukončení smlouvy bez sankce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2016 14:45, před 9 lety

Pokud služba není poskytována v kvalitě, která byla ujednána ve smlouvě, má spotřebitel právo tuto službu reklamovat u poskytovatele elektronických komunikacích. Reklamaci je možné uplatnit do 2 měsíce ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Byla-li reklamace společností zamítnuta, má zákazník možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2016 15:26, před 9 lety

Pěkný den Jane,
rádi se blíže podíváme na nastavení blokace na vašem mobilním tarifu. Můžete prosím uvést telefonní číslo, které u naší společnosti využíváte?
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2016 15:54, před 9 lety


Jan Vymazal

Dobrý den pane Šimečku, ano své telefonní číslo Vám mohu poslat např. do e-mailu, který jako zaměstnanec společnosti O2 jistě máte a můj krok jistě chápete :-). Jsem si zcela jist, že blokaci mám nastavenou cca tři roky (a vzhledem k tomu, že veškeré hovory jsou u Vaší společnosti nahrávány i tuto skutečnosti potvrdíte - bohužel mám i takové zkušenosti Vašich pracovníků, že ze svých zákazníků dělají hlupáky a tvrdí, že tomu tak není. Bohužel i takovouto zkušenost mám. Ale mohu Vás ubezpečit, že opravdu vše je nastavené jak má být a k těmto hovorům nemá v žádném případě docházet. Ale děje se tomu i nadále. Myslím, že když podám reklamaci prostřednictvím tel. linky a že jsem jich několik uskutečnil, bohužel vždy s negativním výsledkem neboť vždy se dozvím, že bude tato záležitost řešena a ehle není...neboť hovory přicházejí od O2 tak opět na to doplatím jen já. Před uplynutím měsíční lhůty se ozve pracovník a snaží se záležitost zahrát do outu...prý jaký je moje představa...já svoji sdělím, není akceptována a když se zeptám co tedy o2 nabízí tak řekne jednoduše nic. Potom nechápu proč vůbec pokládá tuto otázku? rád bych již celou záležitost vyřešil. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2016 16:40, před 9 lety

Pěkný den,
samozřejmě vám rozumím a situaci chápu. Mohl bych vás i přes poprosit o zaslání telefonního čísla a to pomocí: www.o2guru.cz/guru
Děkuji
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2016 17:05, před 9 lety


Jan Vymazal

odesláno dle formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2017 15:46, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.