Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#11217Neuznání reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2016, před 9 lety

Miroslav Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 8.6.2016 jsem si u společnosti czc.cz objednal počítačové komponenty a nechal si zdarma z těchto komponentů sestavit počítačovou sestavu.

Po dodání a zapojení PC sestava nefungovala, vůbec nešel signál do monitoru.
Navíc jsem zjistil, že nebylo zapojené napájení větráků u procesoru...

Zboží jsem reklamoval v pobočce czc.cz v Ostravě.

Reklamace byla zamítnuta z důvodu : Mechanické poškození, ohnuté piny na procesoru.

S procesorem jsem vůbec nemanipuloval, navív se czc.cz vůbec nevyjádřili k tomu, že nebylo zapojené napajení chladiče.


Jsem zákazníkem czc.cz už deset let a odebral jsem zboží za několik desítek tisíc.
Nechápu takové chování k zákazníkům...


Požadované řešení

Vyměnit zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2016 11:44, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2016 11:38, před 9 lety

Dobrý den,
zjišťoval jsem u techniků výstupní test a vše bylo ok. Dle jejich vyjádření, je ale tato kombinace procesoru a chladiče náchylná k poškození při přepravě.
Prosím pošlete sestavu ještě jednou k nám, uveďte do protokolu i mé jméno a postarám se o nápravu.
Omlouvám se za vzniklé komplikace.
Novosad Milan.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2016 19:28, před 9 lety


Miroslav Svoboda

Dobrý den,

díky za odpověď.
Zboží odešlu zítra přes pobočku v Ostravě.

Pokud je tato kombinace procesoru a chladiče náchylná k poškození při přepravě tak nemám problém s tím, že do sestavy namontujete jiný (vhodnější) chladič ve stejné nebo podobné cenové relaci.
Případný doplatek není problém.
Ale samozřejmě na tom netrvám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 10:24, před 9 lety

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li případ úspěšně dořešen, žádáme spotřebitele o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.7.2016 07:33, před 8 lety


Miroslav Svoboda

Hodnocení: