Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 8.6.2016 jsem si u společnosti czc.cz objednal počítačové komponenty a nechal si zdarma z těchto komponentů sestavit počítačovou sestavu.
Po dodání a zapojení PC sestava nefungovala, vůbec nešel signál do monitoru.
Navíc jsem zjistil, že nebylo zapojené napájení větráků u procesoru...
Zboží jsem reklamoval v pobočce czc.cz v Ostravě.
Reklamace byla zamítnuta z důvodu : Mechanické poškození, ohnuté piny na procesoru.
S procesorem jsem vůbec nemanipuloval, navív se czc.cz vůbec nevyjádřili k tomu, že nebylo zapojené napajení chladiče.
Jsem zákazníkem czc.cz už deset let a odebral jsem zboží za několik desítek tisíc.
Nechápu takové chování k zákazníkům...
Vyměnit zboží.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den,
zjišťoval jsem u techniků výstupní test a vše bylo ok. Dle jejich vyjádření, je ale tato kombinace procesoru a chladiče náchylná k poškození při přepravě.
Prosím pošlete sestavu ještě jednou k nám, uveďte do protokolu i mé jméno a postarám se o nápravu.
Omlouvám se za vzniklé komplikace.
Novosad Milan.
Dobrý den,
díky za odpověď.
Zboží odešlu zítra přes pobočku v Ostravě.
Pokud je tato kombinace procesoru a chladiče náchylná k poškození při přepravě tak nemám problém s tím, že do sestavy namontujete jiný (vhodnější) chladič ve stejné nebo podobné cenové relaci.
Případný doplatek není problém.
Ale samozřejmě na tom netrvám.
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li případ úspěšně dořešen, žádáme spotřebitele o uzavření stížnosti.
Hodnocení: