Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Balicek FIX je Vas nejvetsi podvod,prakticky nevolam jsem duchodce
a okradat se nenecham,pokud se nestane naprava tak budeme jednat PRAVNE a prejdu k jinemu operatorovy.Za Kveten kdy jsem byl na dovolene,to jsem vypnul telefon a nechal ho doma,bylo 211 Kc.po
prijezdu jen 4,50.
Ted 19.6.kontroluji stav 286.94,dnes 20.6.stav jen 100.19 Kc,jste velmi pochybna spolecnost
Ztrata penez vlozeneho kreditu
Balicek FIX si ponechejte,protoze pred tim jsem si mohl kontrolovat co provolam,ted tam nekdo caruje a oskube duchodce,pokud nebude naprava tak prejdu jinam kde je to levnejsi a kontrolovatelne
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel nesouhlasí s provedeným vyúčtováním plateb ze strany operátora, může uplatnit reklamaci vyúčtování podle § 64 odst. 7 a 8 zákona o elektronických komunikacích. Doporučujeme však uplatnit reklamaci vyúčtování prokazatelnou formou, tedy písemně prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou anebo alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a potvrzení o přijetí, a to z důvodu následné možnosti spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace a kdy ji uplatnil.
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen zveřejnit a též ve smlouvě uvést způsob uplatnění reklamace vyúčtování cen za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit.
Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li spotřebitel vyúčtování, pak ode dne poskytnutí služby, jinak toto právo zaniká. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet.
Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že operátor uplatněnou reklamaci zamítne, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.
Dobrý den, pane Machu,
mrzí mě, že jste s našimi službami nespokojený.
Balíčky k dobíjecím kartám zvýhodňují volání, posílání SMS nebo využívání dat. Pokud ale voláte minimálně, chápu, že se Vám nevyplatí. Samozřejmě balíček nemusíte využívat, stačí ho jednoduše zrušit například v samoobsluze Můj Vodafone na https://muj.vodafone.cz/prihlaseni. Zrušení balíčku pro vás určitě zařídíme i v případě, že se obrátíte na naši infolinku na *77, navštívíte některou prodejnu Vodafonu, napíšete nám přes http://tam.je/dotaz nebo podáte reklamaci. Jak postupovat v případě, že se rozhodnete uplatnit reklamaci, píšeme na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,329/a_id/2079/.
Věřím, že Vám tyto informace pomohou k dořešení záležitosti.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Navstivil jsem Vodafon prodejnu a vyresil situaci-dekuji.