Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uvolnilo se mi na hodinkach sklicko, ktere nasledne vypadlo. Stalo se to v teplem pocasi. Zaslal jsem hodinky na reklamaci s zadosti o proplaceni postovneho.
Firma mi sklicko zalepila a poslala zpet s protokolem, ve kterem se uvadi, ze postovne si hradi kazdy sam. Druhy problem se tyka samotne opravy. Jsou rozsynchronizovane ricicky a diaplay. Na ciferniku jsou fleky. Jedna se o hodinky Casio Tough Solar. Na zadost o doreseni reklamace mi pan Frolik odpovedel, ze reklamaci zamitaji. Oduvodneni- mechanicke poskozeni dle jejich nazoru. PRITOM NA PROTOKOLU JE UVEDENO, ZE REKLAMACI UZNALI. Nyni jiz dale nekomunikuji. Firma nenakupuje hodinky pres oficialniho distributora pro Slovensko a CZ (firma Fast Plus) K mechanickemu poskozeni nedoslo, hodinky jevi pouze znamky bezneho pouzivani.
hodinky Casio Tough Solar AQ-S800W
Odpovidajici oprava, nebo vymena hodinek. Uhrazeni nakladu na reklamaci.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace uznána a řešena, ať již výměnou věci za novou nebo opravou, tak nutné náklady, které v souvislosti s takovou reklamací spotřebiteli vznikly, je prodejce povinen uhradit dle § 598 občanského zákoníku.
Jestliže došlo k formálnímu zamítnutí reklamace ale současnému provedení opravy, tak se jedná o obcházení zákona. Takové jednání je dle § 39 občanského zákoníku neplatné.
U zamítnuté reklamace je prodejce povinen zboží vrátit spotřebiteli zpět ve stavu, v jakém jej obdržel.
Společnost Megastore s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce subjektu.