Společnost


Nastrojan Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11225Neuhrazení nutných nákladů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2016, před 9 lety

Jana Linková

Znění stížnosti

Dobrý den, reklamovala jsem kufr, který mi přišel poštou poškozený. Reklamace byla uznána a kufr mi byl poslaný opravený. Posílala jsem ho na reklamaci poštou a poslala jsem do obchodu emailem kopii podacího lístku aby mi mohly být uhrazeny náklady které mi s reklamací vznikly. Obchod na úhradu nákladů vůbec nereagoval a tak jsem ještě 2x posílala dotaz proč nereagují a stále žádná reakce. Děkuji a s pozdravem Jana Linková


Produkt

reklamace číslo 1600210


Požadované řešení

požaduji úhradu nákladů, které mi vznikly v souvislosti s reklamací


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2016 09:46, před 9 lety

Pokud spotřebitel reklamuje zboží, má právo na proplacení vzniklých nákladů, za předpokladu, že byla reklamace uznána.

Toto právo vychází z ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud tedy bude spotřebitel zboží oprávněně reklamovat (reklamace byla uznaná), má právo žádat po prodávajícím účelně vynaložené náklady. Zákon používá pojem účelně vynaložené náklady, což znamená, že prodávající musí uhradit pouze nejlevnější možný způsob dopravy/přepravy jakožto náklad, který by reklamací vznikl. Výši nákladů je třeba prokázat, což spotřebitel v daném případě učinil zasláním kopie podacího lístku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 23:06, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.