Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#11226Zamítnutí reklamace a záruční opravy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2016, před 9 lety

Petra Hořejší

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 30.5.2016 jsem na pobočce v Táboře chtěla reklamovat mobilní telefon, protože nefungovalo nabíjení. Ihned na pobočce mi byla reklamace zamítnuta, protože telefon má prasklý displej a tudíž je mechanicky poškozen. Ohradila jsem se, že displej je rozbitý už půl roku a nabíjení s ním absolutně nesouhlasí. Můj mobilní telefon byl odeslán a opravu. Dnes mi přišla informace, že i oprava byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození. Na příjemce k opravě je však od zaměstnankyně Alzy jasně uvedeno, že USB je nepoškozené a v pořádku. A slečna mi řekla, že pokud bych si nechala displej vyměnit, záruka proběhne, čímž dala jasně najevo, že displej nesouvisí s nabíjením. Nelíbí se mi jednání společnosti, vyhnout se reklamaci za každou cenu i přes nesouvisející poškození přístroje. Jak mohu postupovat dál? Kde mohu nechat prohlédnout telefon a tím dokázat, že rozbitý displej nesouvisí s poruchou nabíjení?
Děkuji
Mobilní telefon Asus zenfone C byl zakoupen 30.7.2015


Produkt

Asus Zenfone C ZC451CG 8GB černý, kod NA005c5


Požadované řešení

Bezplatná oprava USB konektoru, který vede k nenabíjení přístroje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2016 10:35, před 9 lety

Mechanické poškození telefonu (prasklý displej) by muselo být v daném případě příčinou reklamovaných vad telefonu spotřebitelem (nefunkční nabíjení telefonu). Prodávající má povinnost se při reklamaci vždy vypořádat s konkrétní vytýkanou vadou. Pokud prodejce reklamaci zamítne a náležitě odůvodní, má spotřebitel možnost nechat si vypracovat znalecký posudek, za pomoci kterého pak bude rozporovat zamítavé stanovisko prodejce. Seznam znalců lze nalézt na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci.

Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat. Pokud bude znalecký posudek znít ve prospěch spotřebitele, má právo namítat, že prodávající nevyřídil reklamaci řádně a z tohoto důvodu od smlouvy odstoupit. Se znaleckým posudkem je možno seznámit prodejce buď osobně, kdy doporučujeme požadovat potvrzení jeho převzetí. Při odesílání poštou je potřeba zásilku zaslat doporučeně s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2016 14:59, před 9 lety

Vážená paní Hořejší,

velmi mě mrzí vzniklé nedorozumění. V případě Vašeho telefonu se nejednalo z hlediska mechanického poškození pouze o displej. Servis ve své zprávě uvedl, že došlo k oxidaci na základní desce a LCD modulu. Základní deska má přímou souvislost s nabíjením. Mechanické poškození v podobě vniknutí tekutiny a následné oxidace je bohužel příčinou reklamované závady a z toho důvodu nebyla reklamace uznána.

Velmi mě mrzí, že nemohu v případě Vaší reklamace poskytnout příznivější závěr, než již přineslo vyjádření autorizovaného servisního střediska. Pokud s jeho vyjádřením nesouhlasíte, jako možnost v tomto případě vidím shodně s pracovníky portálu dTest obrátit se s protokolem z reklamace na soudního znalce.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.7.2016 15:02, před 9 lety


Petra Hořejší

Nevím jak by mohlo dojít k oxidaci,když si nejsem vědoma žádného vniknutí tekutiny jak uvadite. Děláte ze zákazníků hlupaky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2016 14:42, před 8 lety

Vážená paní Hořejší,

je mi velmi líto, pokud máte tento dojem, mohu Vás ujistit, že nic takového není mým záměrem. Nemohu ze své pozice jakkoliv definovat, jakým způsobem došlo k vniknutí tekutiny. Ani netvrdím, že se tak stalo s Vaším vědomím.

Směrodatný je však v tuto chvíli závěr odborného posouzení, který nevypracovává naše společnost, ale nezávislé autorizované servisní středisko.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.7.2016 15:42, před 8 lety


Petra Hořejší

Hodnocení: