Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Domnívám se, že obchodník vrátil nesprávnou částku při odstoupení od kupní smlouvy. Zboží z objednávek č. 3122 a 3129 bylo zasláno jednou zásilkou nejlevnějším způsobem doručení, který eshop nabízel. Poštovné v tomto případě činilo 79 Kč. Veškeré zboží bylo vráceno dodavateli spolu se zasláním odstoupení od smlouvy. (Vyhověla jsem i žádosti o co nejrychlejší vrácení zboží a zaplatila tak dražší dopravu k přepravě zpět prodejci.) Kupní cena za zboží byla v pořádku vrácena, ne však částka za poštovné při přepravě zboží k odběrateli.
Dodavateli byly od 24.5., kdy byla připsána vrácená částka za zboží, zaslány 2 emailové zprávy, které zůstaly bez odpovědi a bez reakce.
Vrácení nevrácené částky dopravného 79,-.
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, musí mu prodejce vrátit veškeré peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání zboží (typicky poštovné), které od něho na základě smlouvy obdržel. Nejzazší lhůta je 14 dnů po odstoupení. Zákon dokonce určuje způsob vracení. Prodejce se souhlasem spotřebitele může vrátit peníze jinak, ale nesmí tím spotřebiteli vzniknout další náklady, nebo stejným způsobem, jakým je od něho získal.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.