Společnost


Louda Auto a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1123Neuznaná reklamace brzdových kotoučů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Miloš Kracík

Znění stížnosti

Opakovaně jsem se snažil vyreklamovat vadné brzdové kotouče u vozidla VW Up, zakoupeného u společnosti Autosalon Louda v říjnu 2012. V době reklamace najeto cca. 30 000km. Napoprvé se mi obchodník snažil vysvětlit, že reklamaci brzd neuznávají ani po ujetých 40km, že se uznávají pouze závady brzd které auto má již při převzetí! Trval jsem si však na svém a objednal své auto k servisu na reklamaci. Ve výsledku reklamace nebyla uznána, jediná možná oprava mimo záruku. Kontaktoval jsem linku VW, která však slouží pouze k "umlčení" zákazníků připravenými odpověďmi a jako jediné řešení mi nakonec doporučili občansko právní spor. Věřím, že nejsem jediný, kdo má problémy s reklamací nekvalitních částí automobilů.


Produkt

VW Up, High Up 55kw, rv. 2012


Požadované řešení

Záruční výměna brzdových kotoučů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2013 13:08, před 11 lety

Odpovědnost za vady věci jen při převzetí věci se aplikuje na vztahy podnikatelů dle obchodního zákoníku. U vztahu spotřebitel-podnikatel(prodejce) je však tomu jinak.
Prodejce odpovídá za vady, které se projeví v záruční době na věci dle § 619 odst.1 občanského zákoníku.
Záruční doba je 24 měsíců dle § 620 odst.1 občanského zákoníku.
V případě zamítnutí reklamace je prodejce povinen toto zamítnutí písemně odůvodnit dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Zamítnutou reklamaci může spotřebitel rozporovat a znovu zboží reklamovat.
Pokud by však prodejce trval na svém stanovisku, tak dalším možným postupem je možnost obrátit se na nezávislého odborníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 15:17, před 10 lety

Společnost Autosalon Louda, spol.s r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 15:17, před 10 lety


Miloš Kracík

Hodnocení: