Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na nekalé obchodní praktiky společnosti Call centrum zdraví, s.r.o. Volají co půl hodiny, pokaždé z jiného tel. čísla i o víkendu. Říkají, že jsem byla vybrána a mají pro mě dentální balíček v hodnotě 2000 Kč ZDARMA. Znají mou adresu, na kterou mi chtějí balíček zaslat. Ptají se na zdravotní pojišťovnu. Volají asi ze třiceti různých čísel a když si číslo zablokuji, tak zavolají z dalšího nového. Důrazně jsem jim řekla, že si nepřeji být kontaktována a že o jejich služby nemám zájem. Volání však stále přetrvává.
Děkuji za pomoc.
dentální balíček
Prosím o vymazání mého telefonického kontaktu z databáze.
Děkuji
|
Tweet |
Zpracování osobních údajů v marketingových databázích za účelem nabízení výrobků nebo služeb není samo o sobě zakázanou obchodní praktikou. Zpracovatelé těchto údajů se však musí řídit zákonem o ochraně osobních údajů.
§ 5 odst. 5 tohoto zákona stanoví, že provádí-li správce nebo zpracovatel zpracování osobních údajů za účelem nabízení obchodu nebo služeb subjektu údajů, lze pro tento účel použít jméno, příjmení a adresu subjektu údajů, pokud tyto údaje byly získány z veřejného seznamu nebo v souvislosti se svojí činností jakožto správce nebo zpracovatele. Správce nebo zpracovatel však nesmí uvedené údaje dále zpracovávat, pokud s tím subjekt údajů vyslovil nesouhlas. Nesouhlas se zpracováním je nutné vyjádřit písemně. Bez souhlasu subjektu údajů nelze k uvedeným údajům přiřazovat další osobní údaje.
Nesouhlas se zpracováním osobních údajů je tedy potřeba zaslat společnosti v písemné formě, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. K formulaci dopisu je možné využít tento volně dostupný vzor: https://www.dtest.cz/clanek-777/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Dle obchodního rejstříku je adresa sídla Callcentra zdraví: Praha - Nusle, U družstva Ideál 1093/14, PSČ 140 00.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.