Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Voucher jsme dostali jako vánoční dárek, zakoupený 15.12.2015 s platností od 14.02.2016 - 31.12.2016. Při návštěvě relaxačního centra 3.5.2016 jsme zjistili, že relaxační centrum vůbec neexistuje (od hostesky jsme dostali informaci, že je ve výstavbě a bude do týdne plně v provozu). Aktuální stav neodpovídal dané situaci, která nám byla sdělena na místě. Vzhledem k tomu, že jsme si s přítelkyní museli vzít v práci volno - jelikož bydlíme v Uherském Hradišti - Praha 250 km tam, 250 km zpět. Tudíž jsme si objednali hotel, který jsme si museli uhradit dopředu. Takže se náklady na plánovou rekreaci zvýšili o dopravu (2000,-Kč), ubytování (2500,-Kč), dovolená v práce (8000,-Kč) výdaje lze doložit.
Informaci, že se masáže ruší jsme dostali až den předem ve večerních hodinách (kolem 21hod) to jsme, ale už byli v Praze a ubytovaní v zaplaceném hotelu. I přesto jsme přišli na druhý den k relaxačnímu centru, kde byla pouze hosteska, před výlohou relaxačního centra. Ta nás informovala o aktuální situaci.
Měsíc před cestou do Prahy, jsme si rezervovali termín v relaxačním centru, který nám byl schválen jejím pracovníkem.
Dnes 21.6.2016 situace je stále bez odezvy (nikdo nezavolal, že relaxační centrum je funkční k využití voucheru)
kód voucheru 1163v5a8d1d0ad1
vrácení ušlých peněz za voucher, náklady na dopravu, pobyt v hotelu a ušlou mzdu.
|
Tweet |
Pokud poskytovatel služeb porušil svou smluvní povinnost, musí spotřebiteli uhradit škodu vzniklou z tohoto porušení.
Podle § 2952 občanského zákoníku se hradí skutečná škoda, a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk). Ušlým ziskem se rozumí to, čeho by poškozený jinak dosáhl, pokud by k porušení smluvní povinnosti nedošlo. Spotřebitel musí ale doložit, že mu byla způsobena škoda, a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany podnikatele a vznikem škody. Nelze-li výši náhrady škody přesně určit, určí ji podle spravedlivého uvážení jednotlivých okolností soud.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.