Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
po výměně majitele obchodního řetězce Baumax za polskou Castoramu Baumax nutí uložit jakékoliv příruční "zavazadla" do úložných boxů, chráněných pouze obyčejným klíčkem. Přičemž nápisy i slovně výslovně upozorňuje, že za případné krádeže neručí. Na moji námitku, že za uložené věci musí ručit opakovaně odmítá. Jelikož odmítám uložit baťužek s firemním notebookem v hodnotě 50000Kč do "nezabezpečené" schránky, bych Vás rád požádal o vyjádření jak to je s odpovědností za případné škody a donucení Baumaxu toto respektovat. Děkuji.
S pozdravem,
Lukáš Dziadkowiec
Úložné boxy v prodejně.
Požaduji, aby Baumax přestal tvrdit, že za uložené věci neručí.
|
Tweet |
Provozovatel obchodu ručí za věci odložené na místě k tomu určeném nebo na místě, kam se takové věci obvykle ukládají. Právo na náhradu škody lze uplatnit do patnácti dnů po dni, kdy se poškozený o škodě musel dozvědět (dle § 2945 občanského zákoníku).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.