Společnost


Nastrojan Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11246Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2016, před 9 lety

Sarka Pundy

Znění stížnosti

Dne 2.6.3016 jsem firme nastrojan zaslala zpet ve 14-ti denni lhute skorepinovy kufr na 4 koleckach spolu s dopisem o odstoupeni od kupni smlouvy ve 14 denni lhute. K dnesnimu datu mi firma penize nevratila, kdyz jsem se je snazila kontaktovat, tak mi bud polozili telefon, nebo byli sprosi a arogantni.


Produkt

Skorepinovy cestovni kufr na 4 koleckach L013


Požadované řešení

Chci vratit penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2016 10:55, před 9 lety

Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.

Pokud tedy podnikatel již zboží obdržel a je to déle než 14 dní, doporučujeme zaslat předžalobní výzvu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 20:39, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.