Společnost


Leoš Kusý

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11253Vrácený telefon, žádná komunikace, peníze nevrátil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2016, před 9 lety

Michaela Cerna

Znění stížnosti

Objednali jsme telefon pro syna, který si jej sám našel na allzbozi, zaplatili, ale telefon nešel. Zavolala jsem na uvedené telefonní číslo.: Pan Kusý tvrdil že má na tento telefon příliš mnoho objednávek a nestačí je vykrývat. Zvolili jsme jinou a dražší variantu, tohoto telefonu, víc giga atd. telefon skladem, doplatili jsme rozdíl a opět čekali, telefon nakonec přišel, ale jiný míň giga a míň skvělý, vrátila jsem ho s odstoupením od smlouvy a peníze ani jiná zprávy nedorazily již tři týdny, volám na uvedené číslo a stále chodí sms nemám čas, napsala jsem email, žádná odpověď, napsala jsem sms, žádná odpověď.


Produkt

Asus zenfone2 ZE551ML Stříbrný ean:4712900012279,check No:8732,


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2016 08:21, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel je povinen vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se podnikatel ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 20:37, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.