Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pan Andrle u nás prováděl v průběhu listopadu 2012 rekonstrukci elektroinstalace. Zprvu bezproblémový přístup se před dokončením změnil. Práce (i již uhrazené zednické) nedokončil a materiál potřebný pro dokončení nedodal navzdory již zaplacené záloze.
Po dobu prosince 2012 jsem se pokoušel marně s panem elektrikářem spojit. V lednu 2013 mi přislíbil dokončení, ale v daný termín nikdy nedorazil (a to vždy bez omluvy a s novou výmluvou - úmrtí v rodině, upadlý výfuk, akutní cesta mimo Prahu) a takto vše pokračovalo až do dubna 2013.
Důsledně jsem začal vyžadovat vrácení peněz, ale to se navzdory každotýdenním urgencím nestalo ani do konce října 2013.
Jedná o 5000 Kč zálohu za materiál a 2400 za nedekončené práce.
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena smlouva o dílo a je zřejmé, že dílo nebude včas hotové, může objednatel dle § 642 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit. Dle § 48 odst. 2 občanského zákoníku se odstoupením smlouva od počátku ruší a strany si mají vrátit, co bylo plněno. U smlouvy o dílo vrátí zhotovitel finanční částky zaplacené za nevykonanou práci, případně nedodaný materiál.
Pan Andrle Marcel se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.