Společnost


B & K TOUR, s. r. o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11261Dovolená Kalábrie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2016, před 9 lety

Ivo Adam

Znění stížnosti

špatná organizace dopravy CK, původně měla být trasa Hradec Králové - Brno, místo toho jsme vyjížděli ve 4 hod. z Ivančic a až po 12 hod. jsme opouštěli ČR za Plzní, tzn. strávili jsme 8 hod. jízdou po ČR a do Itálie jsme jeli 30 hod. Kdybychom věděli o takovémto způsobu dopravy, zájezd bychom v žádném případě nekoupili. Byli jsme součástí školního zájezdu a nějakého výchovného ústavu. Byli jsme hodně rušeni a pokazilo nám to celou dovolenou.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 11:21, před 9 lety

Má-li zájezd vadu (tzn. nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával) a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Sleva se poskytuje v penězích. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Existenci závad je nutné doložit (výpovědi svědků, protokoly z místa, a podobně).

Pro výpočet výše nároku pro případ nedostatků v poskytnuté dopravě do cílové destinace je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zájezdu.

Pokud však cestovní kancelář bude trvat na svém zamítavém stanovisku k uplatněné reklamaci služeb, bude nutné domáhat se poskytnutí přiměřené slevy z ceny služeb, popřípadě rovněž újmy za narušení dovolené (nemajetková újma) soudní občanskoprávní cestou, to však již nejlépe po konzultaci s právním zástupcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 20:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.