Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
špatná organizace dopravy CK, původně měla být trasa Hradec Králové - Brno, místo toho jsme vyjížděli ve 4 hod. z Ivančic a až po 12 hod. jsme opouštěli ČR za Plzní, tzn. strávili jsme 8 hod. jízdou po ČR a do Itálie jsme jeli 30 hod. Kdybychom věděli o takovémto způsobu dopravy, zájezd bychom v žádném případě nekoupili. Byli jsme součástí školního zájezdu a nějakého výchovného ústavu. Byli jsme hodně rušeni a pokazilo nám to celou dovolenou.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Má-li zájezd vadu (tzn. nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával) a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Sleva se poskytuje v penězích. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Existenci závad je nutné doložit (výpovědi svědků, protokoly z místa, a podobně).
Pro výpočet výše nároku pro případ nedostatků v poskytnuté dopravě do cílové destinace je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zájezdu.
Pokud však cestovní kancelář bude trvat na svém zamítavém stanovisku k uplatněné reklamaci služeb, bude nutné domáhat se poskytnutí přiměřené slevy z ceny služeb, popřípadě rovněž újmy za narušení dovolené (nemajetková újma) soudní občanskoprávní cestou, to však již nejlépe po konzultaci s právním zástupcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.