Společnost


United Shops s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11262Neprovedená oprava v domluveném termínu a následně i neprovedená reklamace v termínu, zcizení náhradního dílu, neuvěřitelné chování manažera servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2016, před 9 lety

Jiri Kirschner

Znění stížnosti

17.3. jsme do společnosti odnesl telefon s tím, že ho opraví do 3 dnů. Opravil ho za dní 8. Při převzetí jsem je musel požádat o navrácení náhradních dílů, na něž zapomněli. Překvapilo mne, že telefon je špinavý a to i ve slepených spojích. Doma jsem zjistil, že mi chybí náhradní zadní kryt (SONY Xperia Z1). Namísto něj jsem dostal navíc jeden rozbitý displej k tomu mému rozbitému. Řekl jsem si "OK, kašlu na to". Nicméně displej začal po pár týdnech ve svislých spojích prosvítat a drží jen v kratších spojích. V podélných je odlepený.
Napsal jsem tedy "Email zaslaný prostřednictvím kontaktního formuláře ServisnaMobil.cz:
Dotaz k opravě telefonu
Dotaz : Dobry den. Nechal jsem si u vas pred nedavnem vymenit rozbity displej na Xperii Z1. Donesl jsem si nahradni dily vč. ramecku a zadniho krytu. Doma jsem zjistil, ze jsem zpet namisto zadniho krytu dostal navic jeden zniceny displej, takze mam dva znicene dohromady, coz mne tesi:-)Vykaslal jsem se na to, ale ten prilepeny displej moc prilepeny neni a odchlipuje se. Myslite, ze bych se mohl nekdy brzo stavit a na pockani nechat oba problemy vyresit? Zdravi jiri k.

Odpověď 15. 5. 2016, 20:58:11:
Dobrý den,
Ano zastavte se zítra u nás na prodejně v Praze 5.Určitě se Vám na to podíváme.Jen Vám neslíbím že to bude na počkání.Pokud chcete přilepit displej, tak lepidlo musí cca hodinu zaschnout.

S přáním hezkého dne

Filip Vondráček
service manager

Přestože mají na netu uvedeno, že odpovídají na maily hromadně nejpozději do 72 hodin, doplňující dotaz ohledně této nabídky nebyl zodpovězen do 6.6., kdy jsem tam telefon šel zanést dle avizované nabídky "zastavte se zítra u nás na prodejně v Praze 5" (psáno v neděli).

V pondělí dopoledne mají zavřeno, tedy zbytečná cesta. Pokud vím že mám otevřeno jako jediný den v týdnu až od 12ti, uvedu to do mailu a nepíši nikomu "zastavte se zítra u nás na prodejně v Praze 5". Znovu jsem tam tedy odjel 22.6. s tím že, ok, zadní kryt si nechte a výměnou za vadný konektor, jenž po (vašem zásahu) opakovaně ztrácí konektivitu po připojení s počítačem. Pan Vondráček přislíbil "ještě ten den zadat do opravy a nejpozději zítra to bude hotové". Zároveň mi sdělil, že maily vůbec nečte. Tudíž je info o max 72 hodinách odpovědí na mail nepravdivé. Ano, měl pravdu, namísto 72 hodin jsem nedostal odpověď do 22.5. (od cca 13.5.) a asi bych na odpověď z adresy servisnipodpora@servisnamobil.cz čekal do teď (platí ve kterýkoliv den přečtení:-). Odeslal jsme během odpoledne dvě sms o vyzvednutí mobilu v 17:00 bez reakce. V 17:00 jsem si vyzvedl neopravený telefon s tím, že to neznamená, že když manažer servisu potvrdí termín, že to tak bude byť koncem následujícího dne navíc po domluveném termínu. To už na mne pan manažer Vondráček ale hystericky řval, "ať ho nerozčiluji" a já byl rád, že mi vrátil telefon bez poplatku 100,- kč (prý za nevyřízenou zakázku) a že se na mne nevrhl, neboť vše nasvědčovalo tomu, že mne fyzicky napadne, budu-li trvat na dohodě. Můj opětovný dotaz na zadní kryt ignoroval. Mezi řečí jsem se dozvěděl, že telefon on sám nedal k opravě avizovaný den, ale den po té (hovořil přede mnou s technikem).
Tímto připravil společnost o mnou dne 22.5. avizovanou zakázku výměny baterií do 5ti Applů a samozřejmě o 2 klienty a možná i ty tři další, co byli se mnou na prodejně. Manažer této prodejny vědomě lže, vědomě se dopouští svou mailovou nečinností lží i na webových stránkách, neplní dohody, nedává přístroje k opravě dle domluvy s klientem, namísto omluvy na klienta zcela bez skrupulí řve klidně i před klienty a zaměstnanci a připravuje svého zaměstnavatele o zakázky i klienty. Což je mi celkem jedno, ale já teď musím jet na 9 týdnů do JV Asie s rozlepeným displejem a nechat si to opravit buď v Madridu, nebo Jakartě. Tuto opravu vidím jako neprovedenou a navíc mne okradli o kryt za nejnižší cenu na trhu 299,- Kč. Pan manažer Vondráček chtěl tedy ještě 100,- Kč jako trest za mé opovážlivé jednání, ale kolega stojící za ním po jeho neuvěřitelném výstupu opakovaně trval na neúčtování této položky, za což má u mne po těchto zkušenostech opravdu velký dík. A nejedná se tu o těch 100, kaček ale o neuvěřitelnou sprostotu manažera, jenž může být těžko příkladem. Celková ztráta tedy činí celkem 905,- Kč, nepíši o ztraceném čase tady a zároveň na cestě.


Produkt

SONY Xperia Z1


Požadované řešení

Navrácení peněz za opravu a navrácení zadního krytu. O omluvu ani cokoliv jiného od tohoto pana manažera nestojím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 10:48, před 9 lety

Zjistí-li spotřebitel, že provedení opravy (na základě smlouvy o dílo) nebylo řádné, má možnost opravu u obchodníka reklamovat. Právo z vadného plnění je možné u zhotovitele uplatnit nejpozději do dvou let od dokončení opravy a předání věci. Spotřebitelka má však povinnost oznámit vytýkané vady neprodleně poté, kdy se o nich dozví. Neučiní-li tak, soud spotřebiteli právo z vadného plnění nepřizná. Proto je vhodné s reklamací neotálet. Vzor pro reklamaci opravy je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3278/reklamace-opravy-a-upravy-veci.

Pokud spotřebitelka uplatní reklamaci, je zhotovitel díla povinen vydat jí potvrzení o tom, kdy ji uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje. V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizováním reklamací. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Převzal-li obchodník věc k opravě, ručí za škodu způsobenou na věci během opravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2017 15:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.