Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#11264Poplatek za nepřijetí zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2016, před 9 lety

Blanka Ortcikrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
před časem jsem byla telefonicky kontaktována jakousi firmou a byl mi nabídnut balíček pro zdraví chrupu.Balíček jsem odmítla ,ale paní byla neodbytná a informovala mě,že balíček si mohu prohlédnout a do čtrnácti dnů případně vrátit.Zaplacená částka mi pak bude vrácena.Se zasláním jsem nakonec souhlasila.Celou věc jsem však přehodnotila a než platit něco o co nemám zájem a pak doufat,že se mi peníze vrátí,jsem se rozhodla balíček v hodnotě 1990,-Kč nepřijmout.Dnes jsem obdržela dopis s požadavkem uhradit 490,-Kč jako náklady na poštovné,balné....Dopis odeslala firma Expres Inkaso s.r.o.,překvapuje mě,že jsem nikde nedohledala internetové stránky této firmy ani telefonní číslo.Zajímalo by mě,pokud bych si zboží prohlédla a rozhodla se ho vrátit,zda by mi byl též účtován poplatek.
Blanka Ortcikrová


Produkt

Balíček pro zdraví chrupu


Požadované řešení

Přehodnocení situace,zrušení poplatku,vymazání kontaktu z databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 08:31, před 9 lety

V popsaném případě došlo k uzavření smlouvy prostřednictvím telefonu a následnému nepřevzetí zboží spotřebitelem. Pokud před doručením zásilky spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít.

Spotřebitel má však právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů mu toto právo náleží i před převzetím zboží, proto ,doporučujeme bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy buď v písemné podobě expresní službou, nebo na kontaktní e-mailovou adresu prodávajícího. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Jakmile spotřebitel odstoupí od smlouvy, má prodávající povinnost vrátit do 14 dnů všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání ke spotřebiteli. Podle zákona nese spotřebitel pouze přímé náklady spojené s vrácením zboží, pokud ho však na to podnikatel upozornil v rámci plnění informační povinnosti např. v obchodních podmínkách.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2016 08:40, před 9 lety

Dobrý den, pokud máte zájem, dle domluvy je možné poslat balíček znovu. Po zaplacení máte 14 dnů na to si jej prohlédnout, případně vyzkoušet. Pokud by se Vám nelíbil, zašlete jej poštou zpět s veškerou náhradou peněz. V takovémto případě se marný výjezd kurýra samozřejmě neplatí, přesně jak je popsáno v dopise, chcete tedy balíček poslat znovu ?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.6.2016 19:10, před 9 lety


Blanka Ortcikrová

Dobrý den,balíček samozřejmě znovu zaslat nechci.Zájem jsem o něj nikdy neměla.Se zasláním jsem souhlasila pod nátlakem Vaší pracovnice v telefonickém hovoru.Žádám o zrušení poplatku 490,-Kč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2016 08:12, před 9 lety

Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.6.2016 20:03, před 9 lety


Blanka Ortcikrová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji D-testu za pomoc při řešení mého problému.