Společnost


Bartonec Kamil

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1127Reklamovaný telefon a vrácení peněz za náklady reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Kateřina Voženílková

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 21.1.2013 jsem přes www.esomobil.cz zakoupila mobilní telefon SONY ERICSSON XPERIA RAY,pár dní jsem telefon nepoužívala protože jsem s ním neuměla,poté co jsem tel.začala používat tak jsem zjistila že lidi na druhé straně mě neslyší,telefon jsem reklamovala 11.2.2013,dorazil 12.3.2013 s jejich vyjádřením že se závada neprojevila,provedena diagnostika,reset a aktualizace přístroje,tel.jsem znovu reklamovala 15.3.2013 se stejnou závadou,dorazil 10.4.2013 s vyjádřením provedena oprava mirkofonu,odesláno na diagnostiku - telefon jsem vyzkoušela ale závada stále přetrvávala.Telefon jsem poslala do Liberce 12.4.2013 na znalecký posudek na Pana Václava Černého,který vyšel v můj prospěch že telefon je vadný a tak jsem po obdržení tel.poslala zpět na esomobil na prodejce 22.4.2013 , 6.5.2013 a 17.5.2013,tyto zásilky nebyly převzaty a vrátily se mi zpět.Dne 30.5.2013 jsem telefon reklamovala na reklam.oddělení na jiné adrese a rovnou jsem měla napsané odstoupení od smlouvy a vrácení peněz pro opakovanou vadu,reklamaci opět neuznaly .Dne 9.7.2013 jsem převzala zásilku s novým telefonem a vyjádřením,že odstoupení a vrácení peněz mi zamítají a posílají nový tel.s novou zárukou a výhružkou když s tím nebudu souhlasit tak že si udělají svůj znalecký posudek a bude rozhodovat příslušný soud.Telefon funguje a tak jsem si ho nechala a po 7 měsících ho můžu normálně používat,ale i s odstoupením od smlouvy jsem měla napsanou úhradu nákladů za dopravu a znalecký posudek ve výši 2185kč,dne 31.7.2013 mi na účet dorazilo pouhých 264kč a e-mailem že nesouhlasí a neproplatí znalecký posudek - přičemž když jsem volala na Dtest,tak výměnou telefonu potvrdily vadu telefonu,prý kdyby telefon byl v pořádku jak tvrdí oni tak by mi ho neměnily za nový.Už jsem 1.8.2013 napsala předžalobní výzvu a čekám co bude dál,zatím si dopis nepřevzaly,e-mailem jsem je informovala že dopis mají na poště,kde jsem to ověřovala 12.8.2013.Všechny potřebné doklady mám vytištěné a vložené v deskách(podací lístky,znalecký posudek,reklamční protokoly,odstoupení od smlouvy,úhradu nákladů za dopravu,všechny e-maily s esomobilem a jejich vyjádření od odstoupení od kupní smlouvy).



Už nevím co dál aby tato situace byla vyřešena,peníze jsem měla na účtě a s firmou esomobil nechci mít už nikdy nic společného.Děkuji moc


Požadované řešení

Navrácení ušlého zisku za reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2013 14:48, před 11 lety

V případě, je uplatněna reklamace nebo rozpor s kupní smlouvou, prodejce má povinnost je dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele řádně a včas vyřídit. V případě, že prodejce tvrdí, že se vada neprojevila, není oprávněn do výrobku jakkoli zasahovat. Zároveň, pokud dojde k výměně na základě uplatněné reklamace, prodejce svým jednáním reklamaci či rozpor s kupní smlouvou uznal.
Pokud byly kupujícím vynaloženy náklady k uplatnění reklamace - poštovné, znalecké posudky atd. má nárok dle § 598 občanského zákoníku na jejich úhradu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:45, před 10 lety

Subjekt Bartonec Kamil nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2014 15:45, před 10 lety


Kateřina Voženílková

Hodnocení: