Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 21.1.2013 jsem přes www.esomobil.cz zakoupila mobilní telefon SONY ERICSSON XPERIA RAY,pár dní jsem telefon nepoužívala protože jsem s ním neuměla,poté co jsem tel.začala používat tak jsem zjistila že lidi na druhé straně mě neslyší,telefon jsem reklamovala 11.2.2013,dorazil 12.3.2013 s jejich vyjádřením že se závada neprojevila,provedena diagnostika,reset a aktualizace přístroje,tel.jsem znovu reklamovala 15.3.2013 se stejnou závadou,dorazil 10.4.2013 s vyjádřením provedena oprava mirkofonu,odesláno na diagnostiku - telefon jsem vyzkoušela ale závada stále přetrvávala.Telefon jsem poslala do Liberce 12.4.2013 na znalecký posudek na Pana Václava Černého,který vyšel v můj prospěch že telefon je vadný a tak jsem po obdržení tel.poslala zpět na esomobil na prodejce 22.4.2013 , 6.5.2013 a 17.5.2013,tyto zásilky nebyly převzaty a vrátily se mi zpět.Dne 30.5.2013 jsem telefon reklamovala na reklam.oddělení na jiné adrese a rovnou jsem měla napsané odstoupení od smlouvy a vrácení peněz pro opakovanou vadu,reklamaci opět neuznaly .Dne 9.7.2013 jsem převzala zásilku s novým telefonem a vyjádřením,že odstoupení a vrácení peněz mi zamítají a posílají nový tel.s novou zárukou a výhružkou když s tím nebudu souhlasit tak že si udělají svůj znalecký posudek a bude rozhodovat příslušný soud.Telefon funguje a tak jsem si ho nechala a po 7 měsících ho můžu normálně používat,ale i s odstoupením od smlouvy jsem měla napsanou úhradu nákladů za dopravu a znalecký posudek ve výši 2185kč,dne 31.7.2013 mi na účet dorazilo pouhých 264kč a e-mailem že nesouhlasí a neproplatí znalecký posudek - přičemž když jsem volala na Dtest,tak výměnou telefonu potvrdily vadu telefonu,prý kdyby telefon byl v pořádku jak tvrdí oni tak by mi ho neměnily za nový.Už jsem 1.8.2013 napsala předžalobní výzvu a čekám co bude dál,zatím si dopis nepřevzaly,e-mailem jsem je informovala že dopis mají na poště,kde jsem to ověřovala 12.8.2013.Všechny potřebné doklady mám vytištěné a vložené v deskách(podací lístky,znalecký posudek,reklamční protokoly,odstoupení od smlouvy,úhradu nákladů za dopravu,všechny e-maily s esomobilem a jejich vyjádření od odstoupení od kupní smlouvy).
Už nevím co dál aby tato situace byla vyřešena,peníze jsem měla na účtě a s firmou esomobil nechci mít už nikdy nic společného.Děkuji moc
Navrácení ušlého zisku za reklamace
|
Tweet |
V případě, je uplatněna reklamace nebo rozpor s kupní smlouvou, prodejce má povinnost je dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele řádně a včas vyřídit. V případě, že prodejce tvrdí, že se vada neprojevila, není oprávněn do výrobku jakkoli zasahovat. Zároveň, pokud dojde k výměně na základě uplatněné reklamace, prodejce svým jednáním reklamaci či rozpor s kupní smlouvou uznal.
Pokud byly kupujícím vynaloženy náklady k uplatnění reklamace - poštovné, znalecké posudky atd. má nárok dle § 598 občanského zákoníku na jejich úhradu.
Subjekt Bartonec Kamil nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Hodnocení: