Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 25.4.2016 jsem přišel na prodejnu O2 v OC Arkády Pankrác s tím, že ukončuji smlouvu u UPC a chtěl bych přejít k O2. Paní na prodejně jsem sdělil své následující požadavky: Potřebuji internet, TV s kanály o2 sport HD, HBO HD a aby cena za služby byla kolem 1000,- maximálně však 1100,-. Paní mi tedy navrhla internet optimal plus a o2 TV L se smlouvou na jeden rok a moje platba bude 399,- za TV, 499,- za internet a 166,- za set-top-box, který mi přijde ZDARMA domu. Celkem tedy 1064,-/měsíc. Paní mi sdělila, že probíhá akce o2 TV na 2 měsíce zdarma, takže první dva měsíce nebudu platit za TV a moje platba tedy bude cca 665,- a další pak již 1064,-/měsíc.
Ovšem realita je následující:
1) Začátkem června mi bylo sděleno, že mi k 30.6.2016 skončí HBO a pokud budu chtít, tak za 199,-/měsíc ho můžu mít i nadále v rámci balíčku. I přesto, že mít HBO po celou dobu smlouvy byl jeden z mých hlavních požadavků.
2) Přišlo mi vyúčtování za první měsíc 977,- (60,- slevu na internet jsem dostal na reklamačním oddělení - kvůli problému s HBO, jinak by částka byla 1037,-), kde mi bylo účtováno 210,- poštovné za dodání set-top-boxu (bylo slibováno dodáni zdarma!) a 165,- za odkoupení modemu o kterém při zřizování nepadlo ani slovo.
3) Další vyúčtování tedy podle mých výpočtů bude 1166,- i přesto, že mi bylo paní na prodejně slíbeno 1064,- a cena do 1100,- byla dalším mým důležitým požadavkem. Kdybych chtěl svoje HBO musel bych si připlatit 199,- a celkem bych tedy měsíčně platil 1365,-.
Když jsem si stěžoval na linku o2, tak mi slíbili, že zavolají do 5ti pracovních dnů. Už je to 10 a stále nic!
o2 TV L a internet optimal
Požaduji zrušit smlouvu bez jakýchkoliv sankcí nebo požaduji dodržení, jak mi bylo slibováno na prodejně (cena 1065,- včetně HBO na celý rok smlouvy).
Kdybych věděl všechny pravdy a skutečnosti, tak bych si nikdy službu nepořídil. Podle mě se tedy jedná o jasné klamání zákazníka!
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud tedy byla mezi spotřebitelem a zaměstnancem společnosti uzavřena smlouva za určitých podmínek, musí toto společnost respektovat.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Dobrý den,
je skutečně v tomto případě možné podat reklamaci služeb.
S největší pravděpodobností už jste tak učinil na naší lince. Rád stav řešení ověřím.
Pošlete mi, prosím, telefonní číslo linky, na které služby využíváte? Pro zaslání můžete využít také naši aplikaci dostupné na www.o2guru.cz/guru.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Reklamace byla 2x zamitnuta. Po odeslani doporuceneho dopisu na sidlo spolecnosti, mi nebylo zaslano ani jakekoliv vyjadreni
Jak již bylo uvedeno výše, pokud společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Zdravím,
vyjádření zasíláme do měsíce od obdržení korespondence.
Jestli ale byla i opakovaná reklamace zamítnuta, pak je z naší strany již vše uzavřeno.
Děkuji za pochopení.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.