Počet nahlášených stížností: | 647 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Dne 19.5.2016 jsem poprvé kontaktoval Tmobile kvůli převodu internetu z O2.Do dnešního dne,tj.24.6.2016 je výsledek jednání s operátory takovýto:Podepsané 2 smlouvy,nepřivezený router,neoprávněné naučtování 500,- kč,zadáno min. 5 objednávek na službu.Do dnešního dne se nestalo vůbec nic,i když operátoři všichni slibovali,jak se ozvou a co vše pro to udělají.Je to taková neprofesionalita,nebo hloupst?Všechny rozhovory jsou nahrané.Volali jsme z čísel:604
755906,734595920.Je někdo schopen tuto šaškárnu ukončit?Tomáš Sysel,Nezvalova 1666,25601 Benešov,tel:734595920.
Pevný internet Adsl,20Mb cena 399,-kč,
Žádám o rychlé vyřešení a připojení pevného internetu ADSL.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s jednáním operátora a s neoprávněným poplatkem, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že operátor uplatněnou reklamaci zamítne, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitel může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.