Společnost


Adam Gundacker

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11275Nedoručení objednavky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2016, před 9 lety

Pavol Miňo

Znění stížnosti

Dobrý den.
Rád bych se prostřednictvím tohoto portálu podělil o svou zkušenost ohledně zakoupení výrobku od společnosti Mobil case.
Před časem jsem si objednal přes tento internetový obchod zboží. Uplynulo asi 44 dni a doteď stále žádná zpětná vazba ani doručení daného zboží! :( Několikrát a bohužel neúspěšně jsem se pokoušel spojit jak telefonicky, tak e-mailem zákaznické centrum, ale telefon je kdykoliv nedostupný a na e-mail také nikdo nereaguje! Co se týče této společnosti, dávám na ni nejhorší recenze a rád bych své peníze nebo zboží dostal zpět, co pro to mám více udělat, prosím? :(
Předem vám děkuji velice za odpověď.

Pavo Miňo


Produkt

Pouzdro Xiaomi Redmi Note 2


Požadované řešení

Dodání zboží,nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 10:44, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Jestliže se strany nedohodly na konkrétní dodací lhůtě, měl by obchodník dodat zboží co nejdříve, v každém případě nejpozději 30 dní od uzavření smlouvy. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 20:21, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.