Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#11279Neuznání řešení stížnosti formou nového výrobku, neuznání odstoupení od smlouvy.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2016, před 9 lety

Martin Vesecký

Znění stížnosti

Dne 5.12.2013 byla v CZC zakoupena grafická karta MSI R9 270 Gaming 2G. 3letá záruka. Tato grafická karta byla reklamována 24.6.2014 (datum vyřízení reklamace 17.7.2014) Podle legislativy platné do 31.12.2013 započala u nové karty běžet záruční lhůta od 17.7.2014 nová a to zase v délce 3 roky. Bohužel i tuto druhou kartu jsem musel dne 31.5.2016 reklamovat(karta tedy ještě nedovršila druhý rok záruční doby). V reklamaci jsem uvedl možné způsoby: "Touto cestou vás žádám, abyste bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedli kartu do stavu odpovídajícího prvotní kupní smlouvě, a to konkrétně výměnou uvedené karty za kartu novou. Pokud stejnou grafickou kartu (VGA ATI MSI R9 270 Gaming 2G, 2GB, DDR5, PCI-e) již nemáte na skladě, peníze mi pošlete na účet číslo ...". Následně se nedělo nic, po mé urgenci mi bylo dne 17.6. sděleno, že karta je stále v autorizovaném servisu. Dne 21.6. přišel e-mailem protokol reklamace, ve kterém byla chybně označena reklamovaná karta, byla to ta první z 5.12.2013 a ne ta, kterou jsem posílal ze dne 17.7.2014. Dále je v protokolu chybně označeno, že požaduji řešení reklamace "opravou". Podotýkám, že nikdo se mnou změnu způsobu reklamace nijak neřešil. V záznamu o vrácení zboží z reklamace je uvedeno řešení: Výměnou. bohužel karta, která dorazila není nová, byla pouze vložena do krabice s příslušenstvím, kterou jsem posílal moji kartu na reklamaci. Na chladiči jsou vidět stopy teplovodivé pasty po opravě, karta vydává hlučný bzukot při hraní her. Je nepoužitelná. Z tohoto jsem pochopil, že novou kartu nemají (již se v obchodě neprodává), kartu zabalil a s Odstoupením od kupní smlouvy poslal obratem zpět. Souběžně jsem kontaktoval i reklamační servis CZC (Filip Drmla) s tím, že mi neposlali novou kartu a odstupuji od smlouvy. Bylo mi sděleno, že nemám nárok ani na novou kartu ani na odstoupení od smlouvy, a že kartu posílá zpět. Upozornil jsem je, že porušují vlastní Reklamační řád platný do 31.12.2013, ve kterém se jasně uvádí V bodě 7. Postup při uplatnění a vyřizování reklamace – kupující spotřebitel, se v článku Vady neodstranitelné uvádí následující - citace:
„Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání užívání zboží jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží za nové nebo může od smlouvy odstoupit. Volal jsem na jejich klientskou linku, slečna mi sdělila, že po hovoru s panem Drmlou, ten volat nebude a slíbila, že zavolá vedoucí reklamačního oddělení. To bylo včera 23.6. Doposud se tak nestalo, což nechápu, protože reklamace z mého pohledu není vyřízena, původní karta není opravena, komplet novou kartu nemám a Odstoupení od kupní smlouvy je panem Drmlou zamítnuto.


Produkt

Grafická karta VGA ATI MSI R9 270 Gaminng 2G, 2GB, DDR5, PCI-e Seriové číslo 602-V305-010B1402011766


Požadované řešení

Z důvodu, že reklamovaná karta má zřejmě z postupu reklamačního oddělení NEODSTRANITELNOU závadu (opravená reklamovaná karta nebyla doposud zaslána) a z předpokladu, že originál balení nové karty již společnost CZC nemá skladem(jinak by v rozporu z vlastním Reklamačním řádem neposlali starou repas. kartu), požaduji vrácení peněz na účet na základě Odstoupení od kupní smlouvy, které jsem společnosti již zaslal 22.6.2016.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2016 12:50, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2016 16:57, před 8 lety

Dobrý den,

tento případ byl uzavřen vrácením peněz, po konzultaci se zákazníkem a technikem, vyměněná grafická karta vykazovala nestandardní chování.

Prosím tedy o uzavření případu

Děkuji Novosad Milan

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2016 07:12, před 8 lety

Spotřebitel má nyní možnost případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.7.2016 07:40, před 8 lety


Martin Vesecký

Dobrý den,

potvrzuji, že CZC teoreticky vyřešilo spor rozhodnutím o vrácení peněz, prakticky ovšem doposud (kontrolováno dnes 19.7.2019 7,25)žádné peníze na účet uvedený pro vypořádání nedorazily. Z tohoto důvodu nemohu tento případ uzavřít.

Peníze jsou "na cestě" již 20. den. Tedy ukončení/uzavření sporu je pouze "v rukou" CZC.

Prosím dText, aby byla ponechána možnost vložit k tomuto příspěvku ještě další příspěvek s možností uzavření sporu, a to ve chvíli, kdy peníze na účet příjdou. Z mé strany v tu chvíli nebude potřeba tuto záležitost dále protahovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.7.2016 17:13, před 8 lety


Martin Vesecký

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

spor byl uzavřen vrácením peněz na základě nedodržení lhůty 30 dní na vyřízení reklamace.
Vcelku spokojen - spor byl vyřešen, sporný termín "nové zboží" zůstal vyložen dvojím způsobem. Nebudu zde zneužívat "posledního slova", kopírovat e-mailovou korespondenci, ale budu doufat, že se výklad tohoto termínu ve společnosti CZC přehodnotí. Přeci jen, i zaměstnanec takto velké, silné firmy je sem tam i zákazníkem jiné...

Děkuji tímto velice dTestu za pomoc a správu těchto webových stránek.

btw: hodnocení vstřícnosti by bylo vhodné doplnit i o možnost číselného vyjádření. Jednání není vždy takto jednobarevné, jak umožňuje volba spokojenost/nespokojenost. Z tohoto důvodu uvádím "nespokojen", i když jednání pana Milana Novosada, i přes odlišný názor, bylo řekněme profesionální. Bohužel jsem nekomunikoval pouze s ním. Do toho nepočítám technické chyby převodu peněz, to se stává.