Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
V Kyjovském penny marketu jsem po zaplacení nákupu byla oslovena ženou, ktera mi tvrdila, že provádí kontrolu účtu a vyzvala mě k vyložení zakoupeného a zaplaceného zboží. Poté, co jsem paní, která nebyla označena žádnou legitimizaci, odmítla se slovy, že nemám čas, ať kontroluje jiné zákazníky - ze jsem se svym učtem spokojena a jala jsem se odejít z prodejny. Byl mi zamezen odchod z prodejny se slovy, ať vyskládám pro kontrolu své zboží z tašky a osobního batohu, jinak zavolají policii. Poté, co jsem se ptala, zda jsem podezřelá z krádeže, tak mi bylo opět zopakováno, že jde o kontrolu účtu, zda nemám náhodou namarkováno více. Můj odchod z obchodu zamezoval spolu s touto ženou ještě zřejmě člen ostrahy, který nebyl též nijak označen. Vzhledem k neznalosti svých práv, jsme poté nákup vyskládala. Ovšem lituji, že jsem nevyckala příchodu PCR protože se cítím poškozená z omezování osobní svobody v jednání členů sekurutni firmy Bohemia Marten.
Požadují omluvu od společnosti penny market a Bohemia Marten s.r.o
Dále požadují, aby pracovníci bezpecnostni agentury neomezovali základní lidska práva, jako je svoboda pohybu při absenci podezření spáchání trestného činu krádeže.
|
Tweet |
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.