Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den, včera v podvečer jsem zakoupila mléko, poprvé jsem sáhla po balení Kaufland. Mléko jsem spolu s ostatním nákupem uložila do lednice a hned dnes ráno nalila trochu do kávy, abych ji ochladila - té jsem si bohužel i několikrát lokla. Káva s mlékem měla tentokrát divnou chuť. Náhle se na povrch nápoje začali nořit nějaké divné kousky, nejprve jsem myslela, že jde o nějaké kousky z obalu..., pak mi to nedalo a začala jsem postupně mléko odlívat do sklenice. Okamžitě bylo patrné, že jde o kousky zelené plísně, plaku a mléko divně zapáchá. Postupně jsem se dostala až na dno krabice, kde tedy zůstalo několik divných plesnivých kousků čehosi. No dobrou chuť.
K-Classic Trvanlivé mléko polotučné
varování zákazníků, stažení vadných produktů
|
Tweet |
Prodávající odpovídá, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. Jestliže zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Děkuji za reakci, společnost Kaufland jsem právě kontaktovala se všemi podrobnostmi a fotografiemi.
Částku za zboží nepožaduji, jelikož za cestu do obchodu bych dala víc než by byla vrácená hodnota, nevábný a páchnoucí obsah jsem již vylila.
Chci pouze informovat a případně zabránit prodeji špatného zboží.
Produkt: K-Classic Trvanlivé mléko polotučné
+
Jako astmatička upřednostňuji zdravou stravu, nejím nic se známky plísně a pod. a toto je pro mne velice nepříjemná zkušenost.
Toto mléko a další Kaufland produkty si už nikdy nebudu mít chuť koupit.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.