Společnost


CITYHotelBrno s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11285Stížnost na kvalitu ubytování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2016, před 9 lety

Leslaw Mazurowski

Znění stížnosti

ubytovani ve velmi spatnych podminkach
ruseni nocniho klidu / absece dozoru
spinavy pokoj, hmyz na pokoji
nejvetsi problem je stav WC a koupelny
koupelna rozbita a tim nebezpecna pro uzivatele a nesmirne spinava, jedna se o spinu dlouhodobou, plisen, podlaha, kachlicky
pokoj jsem objednal skrze internet
prijel jsem pozde vecer kdy nebyla uz moznost zmeny


Produkt

pokoj cislo B110


Požadované řešení

vrátit peníze
takove reakce lidi prinuti majitele hotelu k poskytovani kvalitnich sluzeb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2016 12:04, před 9 lety

Mezi stranami byla uzavřena smlouva o ubytování. Ubytovateli vyplývá z § 2328 občanského zákoníku povinnost poskytnout ubytovanému ubytovací prostor ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním. Ubytovatel odpovídá za řádné splnění závazku, zejména je zavázán plnit bez vad s vlastnostmi vymíněnými nebo obvyklými. Povinností ubytovatele je předat prostory tak, aby bylo možné je nerušeně užívat. Pokoj musí odpovídat kvalitou předchozí domluvě. Součástí domluvy je i to, co od ubytování spotřebitel důvodně očekával. Pokud byl spotřebitel například nalákán na fotografie pokoje s výhledem a koupelnou, je taková informace jako součást nabídky pro provozovatele závazná. Neodpovídá-li ubytování domluvě nebo běžným standardům, je třeba požadovat nápravu. Pokud ji ubytovatel nesjedná, má spotřebitel právo na slevu. Lze požadovat slevu z kupní ceny ve výši, která je přiměřená vadám poskytované služby.

Pokud tedy nebyla služba poskytnuta ve sjednané jakosti, může spotřebitel službu reklamovat. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Obchodník nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu

Na žádost spotřebitele je ubytovatel povinen vydat doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby, specifikací služby a její cenou, spolu s identifikačními údaji ubytovatele obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název ubytovatele a jeho identifikační číslo osoby. Za toto porušení zákona můžou dozorové orgány (tj. živnostenský úřad, česká obchodní inspekce) uložit ubytovateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 11:37, před 9 lety

Stížnost byla přeřazena na spotřebitele, který má možnost doplnit případ o přílohy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.6.2016 15:10, před 9 lety


Leslaw Mazurowski

Fotodokumentace

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2017 15:59, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.