Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:441
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#11286Klamavé označení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2016, před 9 lety

Lucie Moravčíková

Znění stížnosti

Dobry den,

dnes 26. 6. 2016 jsem v prodejne Billa, Plovdivska Praha 4 zakoupila sacky na led. Na krabicce bylo ucedeno: sacky na ledove kostky 280 kusů. Domnivala jsem se ze se jedna o kusy sacku. Vyrobcce vsak uvadl pocet kostek ledu. Jelikoz po rozbaleni jsem zjistila, ze baleni obsahuje 10ks sacku po 28 kostkach. Domnivala jsem se uz ze zasotneho popisu krabicky, ze se hovori o saccich na led a nikoliv pocet kostek ledu. Na krabicce neni nikde tato informace uvedena.

Dekuji za provereni

Moravcikova


Produkt

Sáčky na ledove kostky 280 kusů, extra velke, zamouzaviraci. Carovy kod 9001376094793


Požadované řešení

Zmena oznaceni zbozi tak, aby nebylo klamave. Dodani chybejicich 270 ks sacku na ledove kostky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2016 11:42, před 9 lety

Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik při nabízení nebo prodeji výrobků spadá do působnosti České obchodní inspekce.

Doporučujeme pro případ zjištěného použití klamavé obchodní praktiky, spočívající v užití nepravdivého údaje při nabízení a prodeji výrobku, obrátit se přímo k tomuto dozorovému orgánu s podnětem k provedení kontroly.

Stačí vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.coi.cz/cz/e-podatelna/). Pochybení prodejce však musí zjistit sami inspektoři dozorového orgánu svým kontrolním zjištěním. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o konkrétním postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 21:00, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.