Společnost


GORENJE spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11287Špatně smontovaná, poškozená kuchyň

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2016, před 9 lety

Ondrej Stejskal

Znění stížnosti

pri montazi poskozena pracovni deska, neuznana reklamace
spatne dodan sokl, uznana reklamace
uprava soklove casti pod myckou, neodborne provedene prace, dodnes neodstraneny vady
spatne dodany vzor pohledovych casti, neuznana reklamace
nefunkcni vetrak, uznana reklamace
dodavatel komunikuje jen po urgencich ze Slovinska. I tak vse smetl ze stolu, ze jsem dostal to co jsem si objednal.


Produkt

kuchyne na miru. Spatne sestavena, poskozena


Požadované řešení

pokud dodavatel nebude souhlasit s vymenou poskozene pracovni desk a pohledovach casti kuchyne pak odstoupeni od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2016 11:08, před 9 lety

Zhotovitel má provést dílo s potřebnou péčí. Jestliže dílo při předání neodpovídá smlouvě, je vadné, což zakládá povinnosti zhotovitele z vadného plnění. Spotřebitel má tedy právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu.

Pokud byla reklamace zamítnuta s tím, že dílo nemá vadu, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým posléze lze rozhodnutí o reklamaci rozporovat.

Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2017 16:00, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.