Společnost


MOBIL POHOTOVOST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11288Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2016, před 9 lety

Hlavenka Martin

Znění stížnosti

Dobry den,
Pred necelym mesicem jsem prinesl na reklamaci mt Elephone p6i black.K reklamaci jsem jej prodejci predal s prasklym dotykovym sklem,ktere funguje a ktere jsem podotykam nereklamoval.Reklamovanou zavadou bylo predevsim to,ze telefon nenabiji a to ani s novou baterii(stara se samovolne nafoukla) a chrci reproduktor.
Po necelych triceti dnech mi byl mt navracen neopraveny ,jelikoz jsem nesouhlasil s cenou Nezarucni opravy 2700,-Kc( Cena noveho pristroje byla cca 2900,-Kc).
Dle meho nazoru mi zamitli reklamaci skrze vadu,ktera s ni nema vubec nic spolecneho a je evidentni snaha vyhnout se oprave,ktera je v radu stokorun.
Dnes jsem tedy telefon opet vzal a zanesl jej na reklamaci pro stejne vady a vyslovne jeste pripsal,ze praskle kryci sklo nereklamuji!!!
Rad bych,aby vse dospelo ke zdarnemu konci a vse skoncilo opravou pristroje.Jsem s nim spokojen a nerad bych menil.Navic jsem u teto spolecnosti zakoupil jiz nekolik mt ci prislusenstvi a pokud se vyskytl problem,vse bylo vyreseno k oboustranne spokojenosti.Proto bych byl rad aby nase spoluprace v tomto duchu pokracovala.


Produkt

mobilni telefon elephone p6i black vc.356876033001234


Požadované řešení

Oprava pristroje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2016 10:32, před 9 lety

Mechanické poškození telefonu (prasklý displej) by muselo být v daném případě příčinou reklamovaných vad telefonu spotřebitelem (nefunkční nabíjení telefonu). Prodávající má povinnost se při reklamaci vždy vypořádat s konkrétní vytýkanou vadou. Pokud prodejce reklamaci zamítne a náležitě odůvodní, má spotřebitel možnost nechat si vypracovat znalecký posudek, za pomoci kterého pak bude rozporovat zamítavé stanovisko prodejce. V případném soudním sporu se tím vylepší důkazní postavení spotřebitele.
Seznam znalců lze nalézt na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci.

Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat. Pokud bude znalecký posudek znít ve prospěch spotřebitele, má právo namítat, že prodávající nevyřídil reklamaci řádně a z tohoto důvodu od smlouvy odstoupit. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel rovněž nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, tedy i na úhradu vynaložených nákladů za znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 20:52, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.