Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.3.2016 jsem odstoupil od smlouvy Lama energy a v následujíci době mi přišla faktura od Blue Ocean menagement na 3630kč (2x balení 3ks-1xPhilips Led (60W) E27 a 2x Philips Led (25W) E14 FR.Jedná se o Fakturu VF163105.Přičemž jsem obdržel jen jedno balení.
Dne 23.5.2016 jsem odeslal na Blue ocean management sdělení smlouvy a faktury výše uvedené se zněním výpovědí smluv a vrácením produktem,žárovek,které jsem dostal.Vše nepoužito.
Dne 27.6.2016 jsem dostal reakci na základě mém sdělení o odstoupení od smlouvy a přišla mi přehodnocena faktura a to za 1x balení 1xPhilips Led (60W) E27 a 2x Philips Led (25W) E14 FR.Faktura č.VF163769 na částku 1 815kč s DPH.Za tuto reakci firmě děkuji.
Nezlobte se,ale ani tuto částku nehodlám zaplatit,protože jsem žárovky vrátil a také částka 1850kč neodpovídá skutečným hodnotám žárovek.
1xPhilips Led (60W) E27 a 2x Philips Led (25W) E14 FR. Skutečná částka těchto žárovek je acc.300kč
Prosím o celkové zrušení těchto faktur a kladné vyřízení této žádosti v klidu a bez zbytečných soudních průtahu
S Úctou Kamil Chrastina
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od smlouvy o dodávce energií, ruší se i kupní smlouva, která je na smlouvě o dodávce energií závislá. Spotřebitel není povinen hradit žádný smluvní poplatek, neboť smlouva, která by tuto povinnost zakládala, již zanikla. Není podstatné, zda je kupní smlouva na žárovky na jiné listině, uzavřená s jiným podnikatelem a třeba i s doložkou o nezávislosti na smlouvě o dodávkách energií, i tak zrušením změny dodavatele se bez dalšího zruší i práva a povinnosti z kupní smlouvy.
Pokud společnost žádá zaplacení zboží, které však dle tvrzení spotřebitele společnost nedodala, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod (musela by dokázat, že zboží bylo spotřebiteli skutečně dodáno).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.