Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#11292Odstoupení od smlouvy a vrácení svítidel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2016, před 8 lety

Kamil Chrastina

Znění stížnosti

Dne 23.3.2016 jsem odstoupil od smlouvy Lama energy a v následujíci době mi přišla faktura od Blue Ocean menagement na 3630kč (2x balení 3ks-1xPhilips Led (60W) E27 a 2x Philips Led (25W) E14 FR.Jedná se o Fakturu VF163105.Přičemž jsem obdržel jen jedno balení.
Dne 23.5.2016 jsem odeslal na Blue ocean management sdělení smlouvy a faktury výše uvedené se zněním výpovědí smluv a vrácením produktem,žárovek,které jsem dostal.Vše nepoužito.
Dne 27.6.2016 jsem dostal reakci na základě mém sdělení o odstoupení od smlouvy a přišla mi přehodnocena faktura a to za 1x balení 1xPhilips Led (60W) E27 a 2x Philips Led (25W) E14 FR.Faktura č.VF163769 na částku 1 815kč s DPH.Za tuto reakci firmě děkuji.
Nezlobte se,ale ani tuto částku nehodlám zaplatit,protože jsem žárovky vrátil a také částka 1850kč neodpovídá skutečným hodnotám žárovek.


Produkt

1xPhilips Led (60W) E27 a 2x Philips Led (25W) E14 FR. Skutečná částka těchto žárovek je acc.300kč


Požadované řešení

Prosím o celkové zrušení těchto faktur a kladné vyřízení této žádosti v klidu a bez zbytečných soudních průtahu
S Úctou Kamil Chrastina


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2016 09:18, před 8 lety

Bylo-li odstoupeno od smlouvy o dodávce energií, ruší se i kupní smlouva, která je na smlouvě o dodávce energií závislá. Spotřebitel není povinen hradit žádný smluvní poplatek, neboť smlouva, která by tuto povinnost zakládala, již zanikla. Není podstatné, zda je kupní smlouva na žárovky na jiné listině, uzavřená s jiným podnikatelem a třeba i s doložkou o nezávislosti na smlouvě o dodávkách energií, i tak zrušením změny dodavatele se bez dalšího zruší i práva a povinnosti z kupní smlouvy.

Pokud společnost žádá zaplacení zboží, které však dle tvrzení spotřebitele společnost nedodala, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod (musela by dokázat, že zboží bylo spotřebiteli skutečně dodáno).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2017 07:01, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.