Společnost


YDD! Značkové Mobilní Centrum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11296Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2016, před 9 lety

PETRA OPLOVÁ

Znění stížnosti

dne 11.7.2015 jsem si zakoupila telefon v této prodejně,protože mi přestal nabíjet a ve sluchátku chraptělo dala jsem ho na reklamaci 14.4.2016 reklamace byla vyřízena a 27.4.2016 mi telefon vrátily s tím že byl přehrán softwer telefonu výstupní testy OK mi napsaly do papíru ale telefon vykazoval ty samé potíže tak sem ho tam dala podruhé 3.5.2016 s tím samým problémem ,reklamace opět uznána dne 18.5.2016 provedena výměna základní desky telefonu ale bohužel opět ten samý problém tak jsem ho tam dala potřetí 23.5.2016 že vykazuje stejnou závadu jako před servisem po 3 stejná závada a najednou jsem dostala telefon zpět reklamace zamítnuta poslali mi fotografii že telefon vykazuje známky mechanického poškození telefon nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy o vrácení peněz nechtějí ani slyšet pan prodavač se mi vysmál když sem mu řekla jak to že to nezjistily už při první nebo druhý reklamaci a že ta fotografie nemusí být z mého telefonu po zapnutí přístroje mi teď vůbec nefunguje


Produkt

NOKIA 301


Požadované řešení

vrátit peníze,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 15:05, před 9 lety

Nárok na odstoupení od smlouvy vzniká v případě, není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 20:50, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.