Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#11297Plesnivé zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2016, před 8 lety

Renata Julínková

Znění stížnosti

Dnes jsem našla v nabídce Kauflandu plesnivé zboží, které sice bylo ve slevě, ale bylo nepoživatelné - viz foto. Pracovnice, u níž jsem plíseň reklamovala, mi řekla, ať si to odříznu. To snad ne!


Produkt

Viz foto


Požadované řešení

Lepší kontrola zboží, kompetentní personál


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 11:42, před 8 lety

Prodávající má povinnost prodávat potraviny, které jsou zdravotně nezávadné. Dozor nad zdravotní nezávadností potravin spadá do působnosti Státní zemědělské a potravinářské inspekce. V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět k tomuto dozorovému orgánu k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz) a uvést konkrétní prodejnu, kde byla závada zjištěna. Pochybení prodávajícího však musí zjistit sami inspektoři dozorového orgánu kontrolním zjištěním učiněným přímo na místě. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2016 12:33, před 8 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.7.2016 21:12, před 8 lety


Renata Julínková

Hodnocení: