Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobry den, dne 22. 3. 2016 jsme zakoupili u spolecnosti Auto Esa osobni vuz VW Touran za 185 000 Kc. Dne 22. 6. 2016 jsem vznesla reklamaci pro nefunkcnost dalkoveho ovladani klice, dne 27. 6. 2016 mi prisla zamitava odpoved s tim, ze reklamace nebyla uznana.
Volkswagen Touran
Oprava vady nebo sleva z kupni ceny.
|
Tweet |
U použitých věcí jako jsou ojeté automobily se odpovědnost za vady vztahuje pouze na tzv. skryté vady, tedy na vady, které byly na vozidle již v době koupě a prodávající spotřebitele na ně neupozornil a nesouvisí s běžným opotřebením. V prvních 6 měsících od koupě vozu, tak jako v tomto případě, je to právě prodejce, který musí prokázat v případě řádně uplatněné reklamace, že se o skrytou vadu nejedná, poté se však důkazní břemeno obrací. Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.