Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U náhodně se restartující TV (byl pořízen video záznam + problém osobně viděli zástupci prodejce) nebyl ani po opakované reklamaci uznán požadavek na vrácení peněz nebo výměnu TV za jiný kus. TV se za hlasitého zapraskání vypíná a zapíná, dle prodejce se problém v servisu nevyskytl. Problém ze strany kabelové TV nebo elektroinstalace byl po prozkoumání vyloučen.
Během 10 měsíců byla TV opakovaně předávána prodejci k reklamaci a prodejcem stále dokola vracena jako neuznaný problém.
TV Philips 42PFL4007H/12
Výměna TV za jiný kus či vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V § 616 odst. 4 občanského zákoníku je stanoveno, že prodejce musí prokázat, že se vada na výrobku nevyskytovala při předání.
Dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele je povinností prodejce vyřídit reklamaci nejen včas, ale i řádně a zamítnutí reklamace písemně odůvodnit.
Společnost ELEKTRO FRANC s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.