Společnost


AXA pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11300Zrušení povinného ručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2016, před 9 lety

Roman Bretfeld

Znění stížnosti

Dobrý den, z důvodu ekologické likvidace jsem zrušil povinné ručení. Pojištění jsem ukončil odepsáním automobilu z evidence dne 2.6.2016, ale pojišťovna mi zaúčtovala ještě celý měsíc a tvrdí mi, že na to mají ze zákona nárok. Proč mám platit za něco co již nevyužívám. Měl bych doplatit jenom cca 8dní, což dělá cca 80,--. Jak se můžu bránit?

Nehledě na to, že jsem automobil předal k likvidaci již 27.4.2016. Papír s razítkem o ekologické likvidaci jsem jim zaslal, ale to jim nestačilo. Chtěli po mě kopii velkého TP s vyřazením vozidla, které proběhlo až 2.6. (z rodinných důvodů). Jak je možné, že na úřadě k vyřazení vozidla stačí papír o ekologické likvidaci a pojišťovně né??


Požadované řešení

Ukončení smlouvy o povinném ručení k datu likvidace vozidla a vrácení zbylé částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2016 11:08, před 9 lety

Podle § 12 odst. 1 písm. c) zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla zaniká povinné pojištění dnem vyřazení tuzemského vozidla z provozu podle zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích (v tomto případě tedy až 2.6.2016).

Zanikne-li povinné pojištění před uplynutím doby, na kterou bylo pojištění sjednáno, tak dle § 13 zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla má pojistitel (pojišťovna) právo na pojistné do konce kalendářního měsíce, ve kterém pojištění odpovědnosti zaniklo,. Zbývající část zaplaceného pojistného je pojistitel povinen vrátit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2017 16:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.