Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11302Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2016, před 9 lety

Václav David

Znění stížnosti

Dobrý den,
Podávám tímto emailem stížnost na firmu SALES 4 PORTAL LTD. Předmětem je dosud nedodaná 7” GPS navigace s češtinou a doživotní aktualizací map v ceně 1 949 Kč, kód zboží 0031 1 Ks. Uvedenou navigaci jsem objednal a zaplatil voucherem NewGo dne 3.5.2016. Po uplynutí 14-ti denní lhůty jsem odeslal několik emailů na které jsem dostal dne 2.6 odpověď, že moje objednávka byla předána k odeslání. Dodnes však nedorazila, ani žádné upozornění od dopravce ?! Na ostatní emaily nikdo nereagoval. Dodací lhůta byla již o 5 týdnů pžekročena. Bohužel musím touto cestou varovat všechny potencionální zákazníky společnosti SALES 4 PORTAL LTD o způsobu kterým se zákazníkem jedná (neodpovídá, nejedná), také o nedodržování ve smlouvě stanovených závazků. Stále věřím , že mi společnost SALES 4 PORTAL LTD dodá s Vaší pomocí funkční zboží co nejdříve.


Produkt

Objednávka na SALES 4 PORTAL LTD


Požadované řešení

Žádám dodavatele zboží SALES 4 PORTAL LTD, aby mi co nejrychleji (se slevou z prodlení, nedodání zboží v uvedené lhůtě) výše uvedenou navigaci dodsl na moji adresu. Každý další den zpoždění mi způsobuje nemalé problémy při mém cestování a mému zaměstnavateli zvýšené výdaje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 08:56, před 9 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, což lze při použití české internetové domény předpokládat, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu uvedenou v obchodních podmínkách společnosti jako korespondenční pro ČR: SALES 4 PORTAL LTD, Poštovní přihrádka 5, 700 39 Ostrava 39. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné (např. z ohlasů a hodnocení e-shopu na internetu), pak má spotřebitel rovněž možnost podat i trestní oznámení Policii ČR pro trestný čin poškozování spotřebitele. Jedná se o speciální případ podvodu, který je přísněji trestný než podvod dle § 209 TZ, protože u prodeje zboží v obchodě se předpokládá vyšší důvěra zákazníka v poctivost prodeje. K trestní odpovědnosti se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2016 17:24, před 8 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Společnost Sales 4 LTD mi zboží dodala, " zabral " až dopis s předžalobní upomínkou. Pro další podobné případy doporučuji zaslat tuto upomínku jak nejrychleji to umožňuje zákonná doba. Děkuji za Vaši pomoc."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť bylo dosaženo požadovaného řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.