Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11303Automatický přechod na nový tarif pro pevnou linku O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2016, před 9 lety

Františka Hradecká

Znění stížnosti

Není moc možností, jak dosáhnout slevy z nabízeného tarifu. ráda bych si předem zjistila všechny možnosti, ale vše je řešeno buď na informační linku, nebo zavoláním na tel.č. 800 02 02 02 a tam se ozve člověk, který je pro mne anonimní, on zná moje číslo telefonu, jméno, adresu, ale jeho jméno nemusí být pravé. Je to nerovná hra. Pokud bych šla přímo do prodejny O2, nemám šanci dosáhnout žádné jiné možnosti, kromě zrušení služby.


Produkt

Produkt jsem popsala výše.


Požadované řešení

Jak situaci vyřešit, jaké mám možnosti? Oficielně jedinou možnost zrušit nový tarif, ale nenabízejí jinou možnost. Vrátit se k tarifu, který jsem měla před tím, to už mi nenabídnou. Zlevnění služeb, na to nepřistoupí, když tak jen na omezenou dobu. Pokud chci ušetřit náklady, tak nemohu používat pevnou linku a nternet u jiné společnosti. Ale podle mne jde o monopol, je to záležitost pro kontrolní oprgány. Osobně nevím, zda se na tom dá v dnešní době něco změnit. Možná mi poradíte. F.Hradecká


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 08:48, před 9 lety

Operátor má právo změnit obchodní podmínky i stávajícím zákazníkům, musí je však o této změně informovat, a to nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny. Informaci je operátor povinen poskytnout způsobem, který si zvolil spotřebitel pro zasílání vyúčtování. Zákazník má jedinou možnost obrany, a to smlouvu ukončit ke dni nabytí účinnosti změny dle § 63 odst. 3 zákona č. 127/2005, o elektronických komunikacích.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2016 13:10, před 9 lety

Dobrý den,

pokud byste potřebovala pomoct s nastavením stávající smlouvy tak, aby vám vyhovovala více než doposud, můžete nás kontaktovat také zde: www.o2guru.cz/guru

Rádi možnosti úpravy zkontrolujeme a návrh vám pošleme na email.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2016 19:44, před 9 lety


Františka Hradecká

Hodnocení:

Komentář: Bylo dosaženo zlevnění služby, jeho trvání je však omezeno na 1 rok. Byla jsem upozorněna, že může dojít po roce ke zvýšení ceny, která může být i vyšší než ta, která bude trvat 1 rok. Budu tedy muset dávat pozor, aby se mi služba po roce oopět nezdražila. Pokud bych chtěla odejít od poskytovatele služby, musím k tomu využít dobu do toho 1 roku. Bylo mi přislíbeno - telefonicky, že mi platnost nové smlouvy bude platit od 29.6.2016. Cena za produkty bude na 1 rok 698 Kč, včetně DPH, tak mi to bylo slíbeno. Není pro mne možné, abych přešla na původní tarif. Vzhledem k tomu, že budu platit každý měsíc méně, než jsem doposud platila, uvidím, zda mi služba bude vyhovovat i v mém případě, pokud volný tarif v plné míře nevyužiji. V každém případě Vám velmi děkuji za infkormace, byly pro mne velmi užitečné a nejen pro mne. F.Hradeckká