Společnost


K + B Expert, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11304Reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2016, před 9 lety

Tomáš Rokyta

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 12.7.2014 jsem zakoupil mobilní telefon značky Alcatel OT-7041D, v prodejně K+B Elektro Hlučínská 65 Opava, při nákupu bylo vše v pořádku , chovali se slušně , než došlo na první reklamaci při které telefon opravily, po měsíci přišla druhá reklamace , kterou také opravily, po půl roce se telefon vypíná ale podle Britexu se závada neprojevila a telefon byl vrácen, po 6 měsícich jel telefon na třetí reklamaci kterou opravily, poté byl opět v reklamaci kde jsem požadoval vrácení peněz jelikož telefon nereagoval na USB kabel spojený s PC, opět závada se neprojevila, telefon byl na servisu 6X z toho 3X reklamace uznána , momentálně je na 4 reklamaci, opět vada USB kabelu.Prodavači v K+B Expert při těchto reklamacích chovali arogantně a vysmáli se mi , což mě velice urazilo , když jeden z prodavaču mi řekl že si můžu klidně stěžovat na ČOI , že to stejně prohraji, jejich chování mě překvapilo , vyšel jsem z prodejny jak opařený , choval jsem se vždy slušně ale oni ne , jak ze strany BRITEXU , tak ze strany K+B Expertu v Opavě.


Produkt

Alcatel OT-7041D,863581024585262


Požadované řešení

Vracení peněz-odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 08:28, před 9 lety

Spotřebiteli doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího. Servis totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani zpravidla vyměnit výrobek či jeho součást za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy.

Pokud tedy spotřebitel s výsledkem uplatněné reklamace nesouhlasí, doporučujeme znovu uplatnit reklamaci přes prodávajícího, pokud tak ještě nebylo učiněno. Pokud se prodávající bude odvolávat na stejný závěr jako servis, je možné výsledek reklamačního řízení rozporovat znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Prodávající má povinnost se při reklamaci vždy vypořádat s konkrétní vytýkanou vadou. Pokud prodejce reklamaci zamítne a náležitě odůvodní, má spotřebitel možnost nechat si vypracovat znalecký posudek, za pomoci kterého pak bude rozporovat zamítavé stanovisko prodejce. V případném soudním sporu se tím vylepší důkazní postavení spotřebitele.

Seznam znalců lze nalézt na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci.

Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2017 07:05, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.